Deadline utvider med amerikanske krefter for å styrke filmteamet i Harstad Drømmer om å lage film fra sin nye hjemby.
Deadline utvider til Harstad: – Vi må være der de flinke folkene er – Etableringa handler først og fremst om at det er flinke folk i Harstad nå som vil jobbe hos oss.
«I mine øyne er også dette en styrking av håndverket, etter som det blir vanskeligere å erstatte folk med filter» «Yess, dette er BRA!», skriver Martin Meisterlin.
Deadline har laget ny visuell identitet for Øksnes kommune – Det handler om å gjøre kommunikasjonen enkel å forstå, for de som skal forstå den.
Nå kan folk komme på kontorene igjen. Dette gjør byråene – Vi starter med litt kardemommelov-tilnærming til dette
Internasjonal filmskaper melder overgang til Deadline Deadline Day i Deadline: Film – og kommunikasjonsselskapet Deadline bekrefter at de har fullført forhandlingene, og at signeringen av den dansk-tyske filmskaperen Ben Hartenstein er et faktum.
Byrået utlyste egentlig bare et vikariat, men med Laila på søkerlisten gikk de all inn og tilbød fast jobb Det nordnorske byrået gjør sin sjette ansettelse for året.
Fjordkraft har valgt seg kommunikasjonspartner i nord Da Norges største strømselskap snudde nesen nordover, valgte de for første gang en lokal kommunikasjonspartner.
– Vi bestemte oss tidlig for å lage en kampanje helt uten nordnorsk natur-porno – Vi har latt oss inspirere av tiden vi lever i. Vi er jo sykt reiseklare, og savnet etter reising og opplevelser er stort for de aller fleste
Karina Hvidsten ansatt i Deadline media – Jeg vil ha særlig fokus på hvordan vi kan ha et bevisst bruk av brukervennlig design, som kan forsterke filmens verdi på mobile enheter.
Skal lage Nord-Norges største kompetansemiljø innen visuell kommunikasjon – For oss er det nesten viktigere at vi jobber med kunder som tør å la seg utfordre og gjøre tøffe ting.