Alexander Hermansen, leder for annonsering i Solid Media.

Alexander Hermansen er ny leder for annonsering i Solid Media

– Umiddelbart tiltrukket av muligheten.

Publisert

Jeg ble umiddelbart tiltrukket av muligheten til å være med å bygge videre på det Solid Media har skapt – et fremoverlent digitalbyrå med tydelige ambisjoner og et sterkt fokus på resultater, skriver Hermansen i en e-post til KOM24. 

Ekstra interessant var helhetstenkningen sammen med søsterselskapene Fjellvann og Røtter CRM, fortsetter han. 

– Selskapene jobber sammen som én enhet med mål om å skape vekst og verdi i hele kundereisen, fra første klikk til lojal kunde. Med spisskompetanse innen markedsføring, teknologi og datadrevet automasjon, gir denne helheten mange muligheter for å skape gode resultater for kundene i et marked i rask endring.

I rollen som leder for annonsering får han mulighet til å ta et større strategisk ansvar, samtidig som han fortsatt får jobbe tett på det operative og tekniske.

– Jeg ønsket en rolle hvor jeg kan påvirke retning, få bredere fagkompetanse, utvikle team og skape enda større verdi for kundene, og det fant jeg her.

Hermansen kommer til å jobbe med å videreutvikle annonsetilbudet deres, sikre at de ligger i front på teknologi og plattformer, og å bidra til at teamet jobber effektivt og målrettet med kundene.

Han kommer fra rollen som Head of Social i WPP Media.

– Forskjellen fra WPP Media ligger særlig i skala og struktur. I Solid Media er vi tettere på kundene og beslutningene – det gir en helt annen dynamikk og frihet til å teste, forbedre og tilpasse raskt. Det er kortere interne prosesser og mer rom for å være kreativ, noe som er både motiverende og utviklende, skriver Hermansen.

– Akkurat nå gleder jeg meg til å bli kjent med nye mennesker og få en bedre forståelse av hvordan Solid Media jobber, og ikke minst snakke med våre kunder og samarbeidspartnere om hva vi kan få til sammen. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS