Morgenstern og Kreftforeningen vinner Sølvfisken for mars: – En meget godt tenkt film Morgenstern går til topps i mars med kampanjefilmen «En dårlig dag for kreften» for Kreftforeningen.
Oda bytter byrå fra POL til Smeh Oda har valgt Smeh som samarbeidspartner til å fortsette utviklingen av merkevarene til Oda i Norge og Mathem i Sverige.
Vil nekte Rud Pedersen tilgang til Stortinget Jobber for omstridt regime, nå vil en organisasjon nekte dem adgang til alle folkevalgte i Norden.
Norges mest populære akevitt i ny, rosa drakt Nordnorsk kultur, rosa etikett og 1994 nummererte flasker – den nye limited edition Gammel Opland er utviklet i samarbeid med den kreative designeren Ida Broen.
Fabel og Kvikk skal skape en ny merkevareidentitet for Fishbones Reklamebyrået Fabel og Kommunikasjonsbyrået Kvikk kom seirende ut av anbudsrunden for merkevarebygging av brønnstimuleringsselskapet Fishbones fra Stavanger.
Storm henter tidligere studentpolitiker til internship Storm skal gjennomføre internship for første gang, og Max Henrik Bramness- Arvidsson (25) stikker av med plassen.
SAS lanserer ny visuell identitet: – Jeg er stolt – Jeg håper ikke folk ser på dette som en midtlivskrise.
Slutter i toppjobben etter ett år - Går til NAF Tina Rødahl forlater jobben som kommunikasjonsdirektør i Norsk Tipping etter ett år. Nå blir hun ny direktør for kommunikasjon og samfunn i NAF.
Erfaren sykehusleder til Rud Pedersen Harald Noddeland, tidligere medisinsk fagsjef ved Vestre Viken og Hålogalandsykehuset, har startet som seniorrådgiver hos Rud Pedersen Public Affairs.
Langer ut mot Arendalsuka: – Blodfattig og kjedelig Partner i Kongsberg Agenda retter kritikk mot Arendalsuka – og får støtte fra festivalens egen kommunikasjonssjef. Nå slår Arendalsuka tilbake, og ber bransjen stå sammen i stedet for å rive hverandre ned.
Gagner kåret til Årets SoMe-byrå: – Et friskt pust i bransjen HER Awards hedrer kvinner som gjør en forskjell. Søndag gikk Gagner helt til topps som Årets SoMe-byrå.
Kruse Larsen, Pressure og Kime fortsatte veksten i 2024 Kommunikasjonshuset passerte 100 millioner i omsetning, fikk inn ny og markedsledende spisskompetanse og ble flere byråer i 2024.
Sterk debut for influenserbyrå: – En 730.no-byråspinoff var et lurt valg Med lavere provisjon, korte kontrakter og personlig oppfølging har 730 Agency fått fart på både byråinntektene og influenserstallen. – En slik solid start er motiverende for veien videre, sier daglig leder Yasmine Massfih.
Han fikk jobben i SMK som over 200 ville ha Martin Lerberg Fossum er ansatt som kommunikasjonsrådgiver ved Statsministerens kontor.
Stemplet forretningsmodellen som døende. Dette svarer reklame-toppene Ahead-sjef Kjetil Botten Skogly mener reklamebyråene er nødt til å legge om driften sin. Dette svarer konkurrentene.
Felleskjøpet ruller ut «Klar, ferdig, så»-aksjonen: deler ut 30.000 settepoteter Mandag morgen startet Felleskjøpet årets «Klar, ferdig, så»-aksjon på Oslo S. I en tid med økt uro om matberedskap, håper de å engasjere flere nordmenn til å dyrke selv – en bøtte og en potet av gangen.