Ramp-sjef vil bli barneombud: – Denne sjansen kommer bare hvert sjette år Mener barneombudet har et kommunikasjonsproblem.
Her er de nominerte til Visueltprisen 2024 Flest nominasjoner er det ANTI som har sikret seg, med hele åtte nominasjoner.
Oscar Løvik rykker opp i Storm Etter å ha levert varene i sine første tre år i Storm Communications, blir Oscar Løvik nå seniorrådgiver i PR-byrået. Allerede neste helg håper han på enda et opprykk.
Gullkalven er på pengejakt og søker hjelp fra bransjen: – Ekstremt viktig Prisutdelingen Gullkalven klarte å sette sammen et styre, men trenger nå økonomiske midler for å arrangere.
Tise Awards: Se hvem som vant Torsdag kveld ble prisutdelingen Tise Awards arrangert for første gang.
McKinsey-rådgiver og gründer blir Head of Finance i Hill & Knowlton Hill & Knowlton ansetter tidligere McKinsey-rådgiver Ben Fischer som Head of Finance. – En smart rådgiver med en solid bakgrunn, sier byrålederen.
FKOM ansetter Vanja Strømstad fra Monster som Teamleder Film Forsvaret kommunikasjon (FKOM) ansetter Vanja Strømstad i avdelingen for innhold og produksjon, som teamleder for sine filmproduksjoner.
Tina Bru om podkast-suksessen: – Kunne aldri vært drevet av kommunikasjonsavdelingen Høyre-politikeren mener den jordnære stilen i podkasten «Stortingsrestauranten» er grunnen til at de har lyttere.
Sponsor- og Eventprisen 2024: Se hvem som vant Vinnerne av årets 14 priskategorier ble offentligjort under Sponsor- og Eventprisen onsdag kveld.
Hun er den første med dette ansvaret i Oslo kommune Sara Johanne Koppang mener det er flere grunner til at klarspråk bør være et fokusområde i kommunen.
Maverix-partner går til Geelmuyden Kiese TV 2-veteran, forretningsutvikler og produsent Knut Olav Aarsnes blir ny assosiert partner.
PR-rådgiver skal lede OL-sendingene på TV Til vanlig selger hun råd til betalende kunder, men nå skal Carina Olset Hovda gjennoppta gamle kunster.
JCP PRAD, Volvo og Trygg Trafikk setter søkelys på dødsfall i trafikken Til en ny opplysningskampanje har Volvo og Trygg Trafikk brukt 113 par sko – ett for hvert menneske som mistet livet på norske veier i fjor. Kampanjens idé og gjennomføring er gjort av JCP PRAD.
Bompengeselskapene: Derfor bruker vi penger på byrå Bompengeselskapene har fått kritikk for måten de bruker penger på. Nå forklarer de hvorfor de henter inn ekstern hjelp.