Reklamebyrået Thau fyller 100 år. Slik skal deres to ansatte feire Wenche Warberg og Cecilie Rasmussen er begge 65 år gamle. De håper at noen vil ta over reklamebyrået deres når de en dag gir seg.
Kristian Sarastuen forlater BCW – er ny partner i Zynk Kommer fra stillingen som administrerende direktør i BCW Norge og blir den tredje nye partneren i Zynk på kort tid.
TRY er Hurtigrutens nye byråpartner Hurtigruten har valgt TRY som totalleverandør i Norden innen merkevarebygging, reklame og mediebyråtjenester.
Anti kaster seg på TikTok-trend Hvor ofte tenker du på Romerike? Menn tenker overraskende ofte på Romerriket, om vi skal tro TikTok.
Finn Roger Opedal ansatt som Leder Strategi og Utvikling i XR Merete Willumsen Haugå, ny byråleder i XR, kunngjør nå ansettelsen av Finn Roger Opedal . Nyheten kommer bare uker etter at Haugå selv ble ansatt.
Influensere i opprør mot Forbrukertilsynets nye retningslinjer Norske influensere er opprørte over det de ser som forskjellsbehandling fra tilsynsmyndigheten.
Ellevill knuser egen omsetningsrekord – Ansetter og vokser – 2023 har så langt vært et veldig, veldig godt år for oss både økonomisk og kreativt, sier gründeren.
Derfor mener de at byråkonkurranser er nyttige Aktører på kundesiden ser både fordeler og ulemper med situasjonen i dag.
Derfor mener han kommunikatører bør bruke historiefortelling mer – Vi er opplært til å høre på historier, lære av historier og historiefortelling er den måten folk har brakt kunnskap videre på gjennom mange år.
Bring utforsker AI i ny kampanje mot bedriftsmarkedet Bruk av AI-teknologi i kommunikasjon og reklame er upløyd mark og noe Bring hadde lyst til å teste.
Datatilsynet vil at Meta-forbud skal gjelde i hele EU Har bedt Det europeiske personvernrådet (EDPB) om en bindende avgjørelse i Meta-saken.
Gir seg som kommunikasjonsdirektør i Folketrygdfondet – Det har vært et privilegium å få lov å bidra til det gode omdømmet til Oslo Børs' største institusjonelle investor.
Forsker: – Aldri sett maken til i norsk politikk 21 forskere har analysert årets valg og valgtrender. Som Ketil Raknes uttrykker det, er vi midt i «Skandalenes tidsalder».