– Vi ønsket oss en kampanje som virkelig skiller seg ut I en ny kampanje for Tietoevry Cares elektroniske pasientjournal (EPJ) utforsker Geelmuyden Kiese hvordan helsepersonell kan få mest mulig tid til pasientene. Det viste seg ikke å være trimming av hjemmesykepleiebilene.
Kirkens SOS og Bureau med ny utendørskampanje Vi brukte en hel kveld på å reise rundt og projisere budskapene på vegger i Oslo, sier kreatørene i Bureau.
Nesten 100 søkte – Gitte Skilbred fikk jobben – Det å kunne bidra til å styrke Deichmans posisjon og relevans i en tid med store endringer i både medievaner, teknologi og kulturforbruk, er svært motiverende, sier Skilbred.
Myoklinikken inngår samarbeid med Søndre og Pipler Det nye samarbeidet omfatter både kommunikasjon, strategi og synlighet, fra optimalisering av kanalbruk og målgrupper til utvikling av nytt kommunikasjonsmateriell.
Jens Petter Wærnes skal kåre noen av verdens beste jobber – Jeg håper reklame-Norge sender inn noen flotte bidrag.
NPG kjemper mot PSG om europeisk sponsorpris Det norske verdiprosjektet «Like Muligheter», startet av sportsbyrået NPG Sport & Communication, er nominert til prisen for beste kampanje i kategorien likestilling, mangfold og inkludering under ESA Awards. Det er en rekke andre norske jobber og.
Bruker over 30 millioner på nytt verktøy: – Det mest komplekse i mediemarkedet i dag Bauer Media Outdoor, Ocean Outdoor og JCDecaux skal lansere et verktøy for å blant annet måle effekten av utendørsreklame.
Petter Tandberg rykker opp som partner i Salto Advisers – Jeg er veldig stolt over det teamet har fått til hittil og takknemlig for tilliten som partner.
Mediebyrå om «drittifisering» av Google: – Har blitt et bedre sted for vinnerne Prioriterer Google annonsørene framfor brukerne? Vi spurte mediebyråene hva de mener.
LO og Ina Wroldsen hyller de som jobber når resten av landet tar fri Ina Wroldsen og LO er ute med en ny kampanje.
ANTI skal utvikle «Michelin-guide» for design European Design Awards lanserer nå DesignQ. En ny, global sertifisering for designkvalitet som skal fungere som en uavhengig «Guide Michelin» for bransjen. Etter en omfattende europeisk byråkonkurranse er ANTI valgt som global partner for å utvikle merkevare, identitet og kommunikasjon.
Norges Bank vil bruke 10 millioner på Tangen-podkast Opptil 49.000 kroner per episode. Nå vil Norges Bank bruke ti nye millioner på podkasten der Nicolai Tangen intervjuer verdenseliten.
Ocean Outdoor gir bort gratis annonseplass Ideelle organisasjoner som jobber med miljø, natur eller sosial bærekraft kan nå få budskapet sitt vist på digitale skjermer over hele landet – helt gratis.
Forsøker nok en gang å innføre reklame på kollektiv i vest – Folk velger selv om de vil se – eller ikke se – på reklamene som ruller på en skjerm, eller på plakater som på en holdeplass. Folk håndterer det fint.
Kom.direktørene i Oslo kommune og NFF krangler Oslo kommune er ikke imponert over hvordan NFF opptrådte under hyllesten av landslaget.
Trigger hedrer talentfulle håndverkere i ny kampanje For andre år på rad løfter Glava, Gyproc og Weber frem unge talenter i byggebransjen gjennom kåringen «30 under 30», en liste som anerkjenner fremtidens håndverkere.