Startupen lanserer AI-verktøy for kommunikasjonsbransjen Gründerne med fartstid fra blant annet Retriever og Kantar lanserer ListenAlert – et nytt AI-verktøy for mediemonitorering.
Svein Werner Lyngmyr blir fast ansatt i Anorak Anorak NoA styrker seg på grafisk design og AI med Svein Werner Lyngmyr.
Dette er byrået bak den «nye» RBK-logoen Rosenborg har fått ny drakt og logo. Investeringen skjer i en tid der klubbens økonomi er hardt presset.
Høyres infosjef satte ny personlig rekord på Birken: – Veldig gøy Iris Aunvik Tveten gikk Birken for andre gang.
TRY med storsatsing på data og analyse I en tid hvor data og analyse blir stadig viktigere for å skape konkurransefortrinn, annonserer TRY ansettelsen av Ali Ahmad som ny Head of BI and Analytics.
Ekspert: Dette blir Braathens utfordring på sponsormarkedet nå Lucas Braathen skal heretter konkurrere for Brasil, og er i full gang med å finne nye sponsorer.
WAL i full gang med ny satsing - disse har blitt med på laget WAL har det siste halvåret økt satsningen på media. De teller nå 20 medieressurser som er i sving. Både Coop og Komplett er med på samarbeidet så langt.
TRY utvikler prestisjeprosjekt for KS Hele TRY-huset er involvert når de nå skaper et nytt kunnskapssenter og interaktivt læringsspill om lokaldemokratiet for KS sammen med partnerne SixSides og Back.
A2N står bak ny kom-plattform for Veas A2N har fått oppgaven med å formidle rollen som renseanlegget Veas spiller med en ny digital kommunikasjonsplattform og flere informasjons- og merkevarefilmer.
Lite Oslo-designbyrå leverer ny visuell profil for festivalinstitusjon Designduoen på Grünerløkka har mye kultur på oppdragslista.
Flere opplevde feil i skattemeldingen. Slik jobbet kom-avdelingen Astrid Bugge Mjærum og resten av de som jobber med kommunikasjon i Skatteetaten har mye å gjøre om dagen.
Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.
Slik prøver TINE og Q å vinne reklame-påsken I fjor sendte over 100 000 inn løsninger på Q-meieriets påskejakt, mens TINEs påskekrim mottok i underkant av 70 000 svar.
– Det å studere hos oss er ingen «short cut» Høyskolen Kristiania har Norges mest fornøyde markedsføringsstudenter. Magne Johannessen og Kim Bjørnqvist har flere forklaringer på hvorfor det er slik.
Steen & Strøm henter byråkrefter hos Trickle Steen & Strøm har inngått samarbeid med performance-byrået Trickle for å styrke sin digitale tilstedeværelse.