Baardsen Sport utvider med ny OL-helt Eivind Henriksen (34) tok sølv under OL i Tokyo. Nå har han signert for PR- og sponsorbyrået Baardsen Sport.
Blir ny kommunikasjonssjef i FN-sambandet Nina Stensrud Martin har bred erfaring innen kommunikasjonsfeltet, blant annet som journalist, programleder, sjefredaktør og partner i produksjonsbyrå.
TV 2 henter kom-ansvarlig fra Viaplay Sebastian Tallaksen Flaten er ansatt som PR- og kommunikasjonsansvarlig i marketing-avdelingen i TV 2.
Trond Killingstad blir rådgiver i NPG En av mediebransjens mest erfarne tungvektere går inn i rollen som rådgiver i sportsbyrået NPG Sport & Communication.
Trondheimsbyrået utvidet til Oslo ved en liten tilfeldighet. Nå vil de bli enda større Målet er å vokse og bli flere, forsikrer Morten Smidesang.
Her er årets VIXEN Awards-finalister Det har kommet inn 236 000 stemmer på 1470 influensere. Disse kom seg helt til finalen.
TV 2 Play og ANTI hyller de samlende TV-øyeblikkene i ny julekampanje I årets julekampanje fra TV 2 Play hylles den brede underholdningen gjennom et humoristisk oppgjør med det motsatte.
Torstein Tysvær Nymoen er ny kommunikasjonsrådiver i Haugaland Vekst Forlater redaktørstolen i Grannar og bytter bransje.
Krisetiden satte fart på kom-planen i Ruter: – Ikke vært så ille før Kollektivselskapet var i hardt vær forrige vinter. Nå kommer en ny en, og kommunikasjonsenheten gjør alt de kan for å være forberedt.
Ble blåst over ende i første møte med sin nye jobb Nå ser hun fram til å være med og bygge opp en norsk merkevare. – Det har vi for lite av.
To norske reklamer kåret til noen av de beste i verden Hevder seg i konkurranse med de store internasjonale aktørene.
Aina Lemoen Lunde blir ny administrerende direktør i Feddie Ocean Distillery Går fra toppjobb i DNB til toppleder for norsk whiskyeventyr.
– Hva mener gen z med fiskestang-emojien? David Nguyen fra Snap snakket om generasjon Z, og hva som skiller dem fra tidligere generasjoner når det gjelder konsumering av innhold.
Dette er TikTok-trendene som tok av i 2024 Året på TikTok har vært preget av alt fra kreative oppskrifter til spennende nyheter. Gen Z-slangen har inspirert den eldre generasjonen, og «The Muffin Man» har engasjert en hel verden.
Publicis inngår eksklusivt sponsorat med Ehrenberg-Bass Institute Publicis har som eneste byrågruppe inngått et eksklusivt sponsorsamarbeid med Ehrenberg-Bass Institute, verdens ledende senter for forskning på markedsføring, der blant andre Byron Sharp har sitt virke.