Birgit Skarstein fronter ny DNB-kampanje DNB, i samarbeid med VISA, lanserer i dag en ny reklamekampanje med fokus på Paralympics.
Martin Apenes: – Vi kan ikke sponse kunden for å få morsomme oppdrag Kommer med et varsku om offentlige anbud. Sier PR-bransjen nå opplever det samme som reklamebransjen har opplevd i mange år.
Mette gleder seg til to døgn med laksefiske i sommer – Drømmer om den neste storlaksen jeg kommer til å få.
– Det å lage kampanjer er feil svar Norske kommuner vil tiltrekke seg innbyggere med reklamekampanjer og influensere. Det mener en ekspert er feil medisin.
Disse kommunikasjons-studiene er det vanskeligst å komme inn på Tallene fra Samordna opptak er nå klare.
Kom-rådgjevar startar Tinder for norske bygder Kombinerer jobben sin i det offentlege med å lokka folk til å busetja seg på bygda.
Norske reklametopper hyller Kamala Harris sin valgkamp Presidentkandidaten utnytter et popkulturelt øyeblikk.
Espen husker drømmesomrene sammen med bestefar i Kristiansand – Jeg husker dem som en sammenhengende lykkerus, og jeg forsøker å gjøre alt jeg kan for at mine barn skal sitte igjen med tilsvarende sommerminner.
Gigantbyrå i trøbbel på grunn av Shell-avtale Selskapet svarer at de er stolte over hvordan de jobber.
Kommunikasjonssjefen om nytt funn: – Skal ta det på alvor Stortingspolitikere har mindre tillit til mediene, ifølge ny undersøkelse.
En hel sommer var Mats statist i HBO-serien Vikings Festet med de store stjernene gjennom hele sommeren. – Mistet bakkekontakten et par år, men er blitt ydmyk igjen nå.
Kobler øker prisene: – Alt vi har av kostnader flyr i været Annonse-leverandøren ser seg nødt til å ta mer betalt.