Ola Bratlie, Glø
Ola Bratlie, Glø

☀️Sommerpraten:

– Budskapet satt som et skudd!

Byrålederen fra Tromsø skryter av en kampanje fra Bodø. Ja, du leste riktig!

Publisert

I «Sommerpraten» stiller KOM24 en rekke personer i kommunikasjonsbransjen spørsmål om hva de gjør i sommer.

I tillegg får vi blant annet høre hva deres mest minneverdige sommerminne er, hvilken bransjeperson de mener man bør følge med på, og hvilke råd de vil gi til unge mennesker som ønsker å lykkes i bransjen.

I dag er det Ola Bratlie, byråleder og partner i Glø, som svarer i Sommerpraten.

– Hva gleder du deg mest til i sommer?

– I sommer går jeg langt ut av komfortsonen og tar med familien på kanalbåtferie i England. Vi har leid oss en 60 fots båt som skal manøvreres gjennom trange kanaler og sluser, uten noen som helst forkunnskap. Det blir gøy!

– Hva er det rareste eller mest minneverdige du har opplevd på ferie?

– Interrail på 90-tallet står høyt på lista. Med innsydde reisesjekker i foret utforsket vi Europa på den analoge måten. Fantastisk tur.

– Hvem i bransjen har imponert deg det siste året?

– Her må jeg spille på hjemmebane og trekke fram Sophia, vår nyeste grafiske designer. Hun har på kort tid gjort seg bemerket, både hos oss og kundene våre.

– Uten å nevne noen fra ditt eget byrå, hva er den beste kampanjen du har sett til nå i år?

– For meg er en kampanje et budskap, som kan ta mange former. PRIDE-budskapet i TIFOEN til Bodø/Glimt fansen i kampen mot Brann satt som et skudd. 

– Hva er ditt beste råd til unge som ønsker å lykkes i kommunikasjonsbransjen?

– Det beste rådet jeg kan gi er nettopp det, søk råd. Hos folka rundt deg. Det finnes mange, dyktige mennesker der ute som kan hjelpe deg opp og fram, hvis du er åpen og ærlig. 

– Du må være med i et realityprogram. Hvilket velger du, og hvorfor?

– The Apprentice, da hadde jeg gitt Donald fyken. God sommer!

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS