F.v: Tine Marie Gullaksen, Brand Manager, Lerøy Seafood, Stian Bjervamoen, CFO, Los Tacos, Anniken Toseth, Marketing manager, Los Tacos, Brian Kovary, Founder & CEO, Los Tacos, Renate Pedersen, Key Account Manager, Lerøy Seafood,  Kristiane Norstad, SoMe-Specialist, Lerøy Seafood,  Gabriel Megelea, Chief Operating Officer, Los Tacos,  Eivind Riddervold, Accountant, Los Tacos
F.v: Tine Marie Gullaksen, Brand Manager, Lerøy Seafood, Stian Bjervamoen, CFO, Los Tacos, Anniken Toseth, Marketing manager, Los Tacos, Brian Kovary, Founder & CEO, Los Tacos, Renate Pedersen, Key Account Manager, Lerøy Seafood, Kristiane Norstad, SoMe-Specialist, Lerøy Seafood, Gabriel Megelea, Chief Operating Officer, Los Tacos, Eivind Riddervold, Accountant, Los Tacos

– Vi ville vise at fisk kan være fristende gatekjøkkenmat

Fish burrito er en favoritt som fortsatt er relativt ukjent i Norge. Det ønsker Lerøy og Los Tacos å endre på.

Publisert

– Vi er gode på fisk, de på taco og burrito. Derfor er dette et perfekt samarbeid, sier Key Account Manager i Lerøy, Renate Pedersen, i en pressemelding.

Samarbeidet har resultert i en Limited Edition Crunchy Fish Burrito, som nå står på menyen i alle Los Tacos' 17 restauranter de neste 10 ukene.

– Vi har ønsket oss fisk på menyen i lang tid, og nå skjer det endelig, sier administrerende direktør i Los Tacos, Brian Kovary.

Unge voksne er en nøkkelmålgruppe for Lerøy, og samtidig den gruppen som spiser minst sjømat i forhold til helsemyndighetenes anbefalinger. Taco derimot, spiser nesten alle: hele 76 prosent av nordmenn spiser taco jevnlig.

– Vi ville vise at fisk kan være fristende gatekjøkkenmat. Med Crunchy Fish Burrito møter vi de unge på deres egne premisser og serverer smaker og opplevelser de virkelig liker, først på restaurant. Deretter håper vi de blir inspirert til å kjøpe produktene i butikk og lage sin egen fish burrito hjemme, sier Pedersen.

Det er Lerøys produkt, Fish Taco Sticks, som spiller hovedrollen i burritoen.

– Lerøy Fish Taco Sticks og samarbeidet med Los Tacos handler om å spille på lag med de unge, med smaker og settinger som treffer dem der de er, avslutter Pedersen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS