KastleBlack inn i Schjærven Village
Designstudioet KastleBlack blir en del av Schjærven Village, og skal bidra til satsingen på utvikling av retaileres egne merkevarer.
Nå blir KastleBlack en del av Schjærven Village. Samarbeidet skal ifølge pressemeldingen styrke den strategiske designkraften i fellesskapet, og bidra til at merkevareprosesser blir helhetlige.
– Vi er stolte av å bli en Schjærven Village Partner der vi kan tilføre strategisk designkraft, smidighet og fleksibilitet, med støtte fra Schjærvens byråkraft, erfaring og brede kundeportefølje, sier Kristine Blesvik, grunnlegger av KastleBlack.
Blesvik har tidligere vært design lead i Uniform og kreativ leder i Minnesota. Hun har jobbet med merkevarer som Bane NOR og Norges Sjømatråd, og etablerte KastleBlack i 2020 for å eie hele merkevareprosessen – fra innsikt og strategi til visuell identitet og kommunikasjon.
Studioet har fra før samarbeidet med Schjærven og Re:Media i prosjekter for blant annet Megaflis, IKI Sørenga og Power.
– KastleBlack tilfører et strategisk og helhetlig designperspektiv som styrker Schjærven Village som et kreativt økosystem. Kristine har en sjelden evne til å kombinere strategi og visuell form, og vi ser frem til å løfte flere prosjekter sammen, sier Marius Damsleth, CEO i Schjærven Village.
Blesvik ser frem til å bygge videre på samarbeidet:
– Vi gleder oss til å fortsette samarbeidet, utvikle fremtidige løsninger og lage tydelige konsepter som gir merverdi for kundene, sier hun.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no