Ingrid Aakre (t.v.) og Cathrine Skjærli Henriksen (t.h.)
Ingrid Aakre (t.v.) og Cathrine Skjærli Henriksen (t.h.)

Motel Agency henter to erfarne prosjektledere

Etter å ha blitt kåret Årets Eventbyrå i kategorien for selskaper under 50 millioner, sikter Motel Agency nå mot toppkategorien.

Publisert

Siden oppstarten i 2018 har Motel etablert seg som en aktør innen firmaturer og events. Med kunder som Schibsted, If Forsikring, EiendomsMegler 1 og Holte Consulting har etterspørselen økt kraftig - og nå henter selskapet inn to profiler som begge får sentrale roller i leveranseteamet.

Det melder de i en pressemelding.

Cathrine Skjærli Henriksen kommer fra konkurrenten The Key og styrker reisesegmentet. Hun er kjent for struktur, oversikt og trygghet i store leveranser, og skal bidra til å løfte kvalitet og kapasitet på firmaturer i inn- og utland.

Ingrid Aakre kommer fra aktivitetsleverandøren Let's Play, og tar med seg tung erfaring fra arrangementsutvikling. Med sterk kreativ teft og hands-on gjennomføringserfaring får hun en nøkkelrolle i å utvikle nye opplevelseskonsepter og forsterke Motel sin posisjon på events.

– Dette er to signeringer som treffer midt i kjernen av hvem vi er. Cathrine og Ingrid tilfører både struktur, energi og erfaring som er helt avgjørende for at vi skal møte veksten uten å miste det som gjør oss unike, sier Ketil Iwe Thorsteinsen, Managing Director i Motel Agency.

– Vi vant prisen som Årets Eventbyrå for selskaper under 50 millioner, og da er et naturlig neste mål å sikte på gull blant de store. Det handler ikke bare om omsetning, men om å levere på øverste hylle, legger han til.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS