Lillian Vatnøy (til venstre) og Migle Megård.

Huseierne henter markedsfører fra Story House Egmont

Huseierne får inn Migle Megård som ny markedsfører i avdelingen for merkevare, kommunikasjon og marked.

Publisert

– Vi er veldig glade for å få Migle med på laget. Hun kombinerer solid operativ og strategisk erfaring med kommersiell teft. Med sin martech-kompetanse vil hun bidra til å optimalisere den digitale tilstedeværelsen vår, øke rekrutteringen og tydelig vise hvorfor et medlemskap hos oss er relevant for den enkelte boligeier.

Det sier Lillian Vatnøy, leder for merkevare, kommunikasjon og markedsføring i Huseierne, i en pressemelding.

Migle Megård har erfaring fra blant annet Story House Egmont, der hun har jobbet med digitale tjenester, nye vekstområder og sist som kampanjeleder i Egmont People. 

Hun har hatt ansvar for markedsføring i betalte kanaler, innholdsproduksjon og utvikling av kundereisen i samarbeid med tverrfaglige team.

– Det er stas å bli en del av Huseierne, en organisasjon som sprer kunnskap og gjør hverdagen mer forutsigbar for boligeiere over hele landet. Som markedsfører får jeg bidra til å løfte merkevaren og synliggjøre verdien av et medlemskap, slik at enda flere blir bevisst på hva Huseierne tilbyr, sier Megård.

Hun tiltrådte stillingen i august.

Huseierne er Norges største uavhengige forbrukerorganisasjon for boligeiere, og har 300.000 medlemmer.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS