Forlater dentsu etter 8 år – begynner i ny rolle i Nordea Etter åtte år i dentsu-nettverket, der han sist var Head of Performance, tar Geir Stokland Vikane steget videre til Nordea Liv og Pensjon som Digital Sales & Engagement Manager.
Metas kontroversielle reklame-grep: Dette sier mediebyråene Meta innfører fullskjerm-reklamer for å kontre EU-granskningen. Det er det delte meninger om blant mediebyråene.
Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
Derfor har merkevarer som er flinke til å utnytte savnet stor suksess «Ikke alle forsøk på å bruke nostalgi treffer riktig», skriver Petter Wiencke.
Mediebyråforeningen har anbudsveileder klar Mediebyråforeningen har gjennom 2024 jobbet grundig med å utvikle en anbudsveileder for å gjennomføre best mulige anbudsprosesser for innkjøp av mediebyråtjenester.
Dentsu X leverer varene til Wolt: – Danket ut ti andre byråer Wolt starter samarbeidet med Denstu X allerede 1. november i år.