TikTok og Kreftforeningen løfter frem trygge solvaner i ny sommerkampanje I dag lanserer TikTok en nordisk kampanje for å øke bevisstheten rundt hudkreft og viktigheten av å beskytte seg selv i solen.
Jubler over reklameforbud:– Endelig settes barns helse først Kreftforeningen er strålende fornøyd med at regjeringen i dag har vedtatt et totalforbud mot markedsføring av usunn mat og drikke rettet mot barn og unge.
Kåret til Årets kommunikasjonsleder: – En pris for hele laget Andreas Bjørnstad stakk av med gjeveste prisen – og sikret seg en ekstra grunn til å feire da Kreftforeningen tok bronse.
Nye kampanjefilmer viser livsviktige øyeblikk I årets Stjerneaksjon har Kreftforeningen fått filmskaper Aslaug Holm til å dokumentere øyeblikket der kreftpasienter får sitt livs viktigste beskjed.
Av-og-til og Kreftforeningen med tung beskjed i ny kampanje – Å spre dette budskapet er helt nødvendig. Og litt vanskelig.
Bjørn Einar Romøren er ansatt i Kreftforeningen Blir ansvarlig for partnerarbeid inn mot næringslivet.
Flere profilerte ambassadører bekreftet til Kreftforeningen – Det er viktig at de vi har med oss er samfunnsengasjerte, troverdige og dyktige profiler som folk hører på og ser opp til, sier spesialrådgiver i Kreftforeningen, Sofia Storhaug.