Magnus Kolbjørnsgard, markeds- og kommunikasjonsleder i KRIK.

Magnus Kolbjørnsgard er ny markeds- og kommunikasjonsleder i KRIK

Etter fire år som forretningsutvikler i Kristen Idrettskontakt (KRIK), er siviløkonom Magnus Kolbjørnsgard nå klar for nye oppgaver som organisasjonens markeds- og kommunikasjonsleder.

Publisert

Han har tidligere jobbet som Operations Associate i Celsia, et norsk SaaS-selskap innen bærekraftsrapportering som i 2024 ble solgt til ISS, og har også erfaring med forretningsutvikling i forsikringsselskapet If. 

Nå går Kolbjørnsgard inn i en sentral rolle med ansvar for å videreutvikle KRIKs synlighet og kommunikasjon.

– Det å få kombinere tro, fellesskap og engasjement med kommunikasjon og strategi er noe jeg gleder meg til å ta fatt på. KRIK er en organisasjon jeg har fått være tett på i flere år, og et arbeid som jeg virkelig har tro på, sier Kolbjørnsgard i en pressemelding.

I den nye rollen får han ansvar for markedsføring, kommunikasjon, nettbutikk og pop-up butikker, sponsorarbeid, salg av stands og annonser, samarbeidspartnere og utgående reisevirksomhet. 

Han vil også lede kampanjer og synlighetsarbeid i forbindelse med KRIKs leirer og arrangementer.

– Vi er veldig glade for at Magnus har takket ja til rollen. Han kjenner KRIK godt, har både strategisk teft og gjennomføringskraft, og bringer med seg verdifull erfaring fra både ideell sektor og startup-verdenen, sier generalsekretær i KRIK, Vegard Husby.

KRIK (Kristen Idrettskontakt) har over 15 000 medlemmer, og samlet i 2024 over 10 000 til leirer, lokale arrangementer og aktiviteter over hele landet. Organisasjonen har som formål å legge til rette for aktiviteter og møteplasser for unge med fokus på tro, idrett og fellesskap.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS