Nå er «The Tower» på plass på Oslo Lufthavn
Bauer Media Outdoor lanserer ny digital flate på Oslo Lufthavn. Bilprodusenten Porsche er blant de første annonsørene.
Det skriver Bauer Media Outdoor i en pressemelding.
Oslo Lufthavn har fått en ny digital reklameflate, kalt «The Tower».
– Vi fikk i oppdrag fra Avinor å bidra til å skape Nordens mest attraktive merkevarearena. «The Tower» er den første av fem nye, spektakulære reklameflater som til sammen vil løfte Oslo Lufthavn til å bli den fremste reklamearenaen i Norden, sier Finn Espen Lønseth Sageng, Head of Airport Media i Bauer Media Outdoor.
Plassert midt i et av flyplassens mest travle områder møter «The Tower» et stort publikum.
– Enten det handler om å bygge en merkevare, lansere et nytt produkt eller skape en wow-opplevelse, setter denne flaten en ny standard for reklameopplevelsen, sier Sageng.
Bilprodusenten Porsche er blant de første som har kjøpt annonseplass på den nye flaten.
– Oslo Lufthavn har lenge vært en viktig lokasjon for oss. Her møter vi publikum fra hele landet, både på private og jobbreiser, i en premium setting som gir unike muligheter for å bygge tilstedeværelse, sier Adrian Enok Friis, kommunikasjonssjef i Porsche Norge.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no