Bauer Media Outdoor har satt opp «The Tower» på Gardermoen.

Nå er «The Tower» på plass på Oslo Lufthavn

Bauer Media Outdoor lanserer ny digital flate på Oslo Lufthavn. Bilprodusenten Porsche er blant de første annonsørene.

Publisert Sist oppdatert

Det skriver Bauer Media Outdoor i en pressemelding.

Oslo Lufthavn har fått en ny digital reklameflate, kalt «The Tower».

– Vi fikk i oppdrag fra Avinor å bidra til å skape Nordens mest attraktive merkevarearena. «The Tower» er den første av fem nye, spektakulære reklameflater som til sammen vil løfte Oslo Lufthavn til å bli den fremste reklamearenaen i Norden, sier Finn Espen Lønseth Sageng, Head of Airport Media i Bauer Media Outdoor.

Plassert midt i et av flyplassens mest travle områder møter «The Tower» et stort publikum. 

– Enten det handler om å bygge en merkevare, lansere et nytt produkt eller skape en wow-opplevelse, setter denne flaten en ny standard for reklameopplevelsen, sier Sageng.

Bilprodusenten Porsche er blant de første som har kjøpt annonseplass på den nye flaten.

– Oslo Lufthavn har lenge vært en viktig lokasjon for oss. Her møter vi publikum fra hele landet, både på private og jobbreiser, i en premium setting som gir unike muligheter for å bygge tilstedeværelse, sier Adrian Enok Friis, kommunikasjonssjef i Porsche Norge.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS