Akan utfordrer ledere i ny kampanje: – Ikke gå rundt grøten Akan og Y Story utfordrer ledere til å ta de vanskelige samtalene før det er for sent.
Norsk KI-løsning får tillit hos Nettbil og Fullstakk Bilplattformen tar nå i bruk maskinlæringsmodeller fra Odins.ai for å få bedre beslutningsgrunnlag i markedsføringen. Bak valget står også byråpartner Fullstakk.
Josimar ute med neste uttrykk i «The flip side of football»-kampanjen – Vår jobb er å løfte frem Josimar som en av de få kritiske røstene i fotballen.
Lanserer ny merkevarefilm med Bjørn Sundquist Gasum lanserer nå en ny filmkampanje som løfter fram biogass som en energiform skapt i samspill med naturen.
Tabubelagt og ukjent blant menn – nå kommer kampanjen «Jeg spør for en venn» Legemiddelselskapet MSD lanserer en informasjonskampanje som skal øke kunnskapen blant menn om HPV, verdens vanligste seksuelt overførbare infeksjon.
50 år siden «en trussel mot personlig frihet» ble påbudt Volvo, Trygg Trafikk og Ring 2 markerer bilbeltepåbudets jubileum med kampanje som belyser historisk motstand.
IKEA åpner kreativ pop-up med JCP IKEA ønsker nå å være enda mer tilgjengelige for folk – og for livet. Derfor åpner de et helt nytt kreativt vinterverksted på Frogner i Oslo, i samarbeid med JCP – Retail Factory.
Søndre bak nattens stunt fra SOS-barnebyer Natt til mandag rullet et tomt Flytog fra Oslo S til Gardermoen. Alle de 247 setene var merket med «Jeg reiser alene» og navnet til et barn. Ingen passasjerer. Bare stillhet.
Ny intern storproduksjon fra DNB DNB ga seg selv jobben med å lansere en av de største pensjonskampanjene på mange år.
Nonspace med storkampanje for Rosenborg og SpareBank 1 SMN – setter jenter i fotball i sentrum – Å jobbe med både Rosenborg og SpareBank 1 SMN samtidig har vært både utfordrende og lærerikt.
Atyp med ny reklame for Fjordland Hunden Bob tar over stafettpinnen i oppfølgeren til prisvinnende reklame.
Nødrasjoner på dørmatta til politikere – slik skal Langsikt og TRY påvirke statsbudsjettet Målet med kampanjen er å sikre at effektiv bistand prioriteres i årets statsbudsjett. Bak idéen står TRY.
Cenli var ukjent for folk flest – Kone & Mann sto for lanseringen Norsk startup lanserte produkt for biofeedback-trening – reklamebyrået Kone & Mann fikk oppdraget med å forklare hvorfor folk bør bry seg.
Bureau bak ny nasjonal satsing for Frilager Bureau har utviklet ny merkevareplattform og kommunikasjonskonsept for Frilager, som nå rigger seg for vekst utenfor Jæren.
itslearning med filmatisk merkevareløft – Med over 25 års erfaring i et marked i stadig endring, er vi stolte av å bygge videre på historien vår samtidig som vi ser fremover.