Zaptec lanserer «anti-elbil»-kampanje:– Vår villeste produksjon til nå Tar et oppgjør med fossilnostalgi og kulturkrig i ny kampanje som parodierer motstanden mot elektrifisering.
11:11 klar med ny kampanje for Soft Flora Etter at Mills tidligere i år valgte 11:11 som nytt kreativt byrå for Soft Flora, lanseres nå det første resultatet av samarbeidet.
Søndre og SOS-barnebyer er klare med sin første kampanje Kampanjen bruker det velkjente «Jeg reiser alene»-skiltet til å illustrere den brutale virkeligheten for barna som faktisk reiser alene, gjennom krig, sult og uro.
Slettvoll lanserer nytt innholdsunivers Vel ni måneder etter at møbelprodusenten Slettvoll valgte å samarbeide med det strategiske og kreative kollektivet Molo&Co, er resultatet nå klar for lansering.
Fra fjøs til folk: TINE vil få deg til å bry deg om bærekraft Selv om du ikke er interessert i kyr, så bør du være interessert i dette.
Supernordic Creative Studio og Josimar viser baksiden av fotballen i ny kampanje Supernordic Creative Studio fortsetter samarbeidet med magasinet Josimar. I den nye kampanjen vises fotballens bakside – fortalt uten ett eneste ord.
Bank prøver seg med Mean Girls-inspirert reklamekampanje Bluestep Bank lanserte i september tre reklamevideoer for å vekke oppmerksomhet om hvordan det er å få avslag fra banken.
SAS lanserer ny kampanje med Hollywood-stjerne – Som Skandinavias flyselskap har vi et ansvar for å representere regionen og menneskene her med stolthet.
Lyreco og NoA lanserer første store merkevarekampanje Snart et år etter at Lyreco valgte NoA som kommunikasjonstrategisk partner, er de nå klare med den første store merkevarebyggende kampanjen: «Ikke gjør jobben vår».
Sandven Gruppen satser med tre byråer Importøren av de kinesiske bilmerkene Seres og Exlantix henter inn byråene UM, Oslo Reklame og Horn & Co til ny markedssatsing. Ny kampanje for Seres er på lufta nå.
Slik sier Vipps unnskyld for tæppe-tabben Etter at mange Vipps-brukere ikke fikk tæppe på barer, valgte Vipps å be om unnskyldning – med et frekt glimt i øyet midt på Olaf Ryes plass.
Klinker til i ny kampanje: «Hva Fa...?» Minnesota Brand Agency bak nytt kommunikasjonskonsept for Finansavisen
Storcash med nytt kommunikasjonskonsept: – Heier på kundene I samarbeid med Spoon lanserer de nå et kommunikasjonskonsept som skal bygge rollen som proffenes matmarked, hvor kundene håndplukker sine råvarer.
Huseierne tar opp små og store spørsmål i ny kampanje Reklamebyrået Willy står bak det nye konseptet.
FINN og Vend klar med nordisk reklamekampanje Fire merkevarer i fire land samles i en ny kampanje utviklet av Morgenstern.
ANTI med sterk TV-aksjonsfilm For første gang står reklamebyrået ANTI bak TV-aksjonskampanjen der Tina (14) spiller hovedrollen. Hva mangel på tilrettelegging betyr, kjenner hun selv på kroppen hver dag.
Elkjøp og Publicis Kitchen går sammen for «More PC» Gjennom et strategisk og kreativt samarbeid mellom Elkjøp og Publicis Kitchen, har Elkjøp inntatt tronen som Europas største aktør på salg av KI-PCer.
Maxbo treffer spikeren – og banner seg til Sølvfisken Maxbos nye reklamefilm «Vi må snakke om Eli» går til topps i august. Med humor, frustrasjon og en forbilledlig hovedrolle, bygger Morgenstern videre på «Klart du kan»-universet.