
Kampanje: Smeh får svensk partnerbyrå
Svensk byråkjempe kommer tilbake til Norge.
– Vi er svært begeistret for å samarbeide med Smeh. Sammen vil vi skape effektive og ikke minst begeistrede kampanjer for et bredt spekter av våre lokale, nasjonale og internasjonale merkevarer, sier administrerende direktør James Jenkins i Forsman & Bodenfors til Kampanje.
De melder at det svenske byrået kommer tilbake til det norske markedet etter nesten et ti-år på sidelinjen. Byrået var før en del av SMFB, men blir nå altså partner med det Petter Stordalen-eide byrået Smeh.
Det er i utgangspunktet snakk om et strategisk og kreativt samarbeid. Man vil ikke svare på spørsmål om svenskene skal inn på eiersiden i Smeh.
Byråleder Hetland er glad for samarbeidet.
– I utgangspunktet hadde vi ikke tenkt at vi trenger det, men vi ønsker å spille på øverste hylle i Byrå-Norge og det er en del av mest attraktive kundene som også trenger at man har føtter i andre land. Dette tar oss opp til et nytt nivå, sier Aleksander Hetland.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no