Gullblyanten er i gang: – Håper alltid vi kan stikke av med noe metall Reklamebransjen har samlet seg i Oslo konserthus.
– Har tenkt lenge på å gjøre et «comeback» i PR-bransjen Andreas Nyheim er tilbake i bransjen som han forlot i 2016.
Erling Braut Haaland fronter ny kampanje Smeh er ute med sin aller første kampanje for Hennig-Olsen. Nå spekuleres det i om nordmenn forstår hvor stort det er.
Milliardærene i reklamebyråkamp: – Litt bikkjeslagsmål er helt greit Rema 1000 jakter nytt reklamebyrå.
– Da vi fikk Hennig-Olsen kontrakten fikk jeg tårer i øynene. Det var så viktig Gjengen bak SMEH snakker om hvordan det er å starte opp reklamebyrå i 2023 og om hvorfor de mener dagens reklamer ikke er gode nok.
Blir ny partner og medeier i Storm Etter to år i pr-bransjen rykker den tidligere diplomaten Marianne Krey-Jacobsen, opp som partner og medeier i Storm Communications.
Prisvinnende kreatører forlater TRY og går til nystartede Smeh Vant gull for McDonalds, nå skal de hanke inn nye gull i Stordalen-byrå.
Se filmene her: Disse TV-reklamene glemmer vi aldri «Doffen har daua», «dumme ku!» og «schmaker godt!». Noen reklamer huskes, selv om de ikke lenger er å se på skjermen.
Smeh henter Vilje Mohn fra TRY Det nye reklamebyrået Smeh får Vilje Mohn med på laget som prosjektleder og medeier. Hun kommer fra stillingen som prosjektleder og partner i Try.
Aleksander Hetland forlater Nord DDB – startet reklamebyrå med Petter Stordalen Aleksander Hetland starter reklamebyrået Smeh som en del av kommunikasjonshuset Storm, der Petter A. Stordalen er hovedeier.