VITA velger EssenceMediacom som nytt mediebyrå
Skjønnhetskjeden VITA har gått for EssenceMediacom i WPP Media som sin nye mediebyråpartner. Dermed bytter de ut TRY etter fem år.
– Etter fem år hos TRY Opt opplevde vi det som naturlig å løfte blikket og vurdere hva markedet ellers kan tilby, sier Anette Kahrs, markedsdirektør i VITA i en pressemelding.
Hun legger til at de har gjennomført en grundig prosess, og at de hadde møter med flere byråer.
For EssenceMediacom og WPP Media er dette et viktig strategisk oppdrag, står det i meldingen.
– WPP Media har globalt gjort enorme investeringer i teknologi og avansert datainnsikt. Det er en veldig god plattform å stå på i dagens marked. Vi har i tillegg solid erfaring innen retail og erfarne rådgivere som kjenner det norske markedet godt.
– For VITA betyr det at vi kan omsette globale innovasjoner til lokale løsninger som gir resultater på kort og lang sikt. VITA blir en veldig spennende kunde å jobbe med, sier Jan Berthrand Danielsen, Managing Director Client i WPP Media.
Kundeansvarlig for VITA hos EssenceMediacom er Håkon Vierdal.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no