Pierre Robert velger WPP Media EssenceMediacom Blir ny leverandør av medie-, kommunikasjons- og reklametjenester.
Alpinco velger WPP Media EssenceMediacom som mediepartner Alpinco eier og driver Hafjell, Kvitfjell og Oppdal, tre av Norges kjente fjelldestinasjoner.
VITA velger EssenceMediacom som nytt mediebyrå Skjønnhetskjeden VITA har gått for EssenceMediacom i WPP Media som sin nye mediebyråpartner. Dermed bytter de ut TRY etter fem år.
– Vi er ikke blant dem som driver annonsekronene ut av landet Mens stadig flere annonsekroner havner hos globale giganter, sier EssenceMediacom og Atyp at de aktivt velger norske medier – og utfordrer resten av bransjen til å ta større ansvar.
Ny reklame-løsning: – Ikke alltid to streker under svaret i et prosjekt som dette Advanced TV målretter reklame helt ned på postnummer-nivå.
EssenceMediacom ansetter Erik Eskedal som ny transformasjons- og innovasjonsdirektør EssenceMediacom ønsker å styrke sin satsning på digital transformasjon, teknologi og innovasjon.
Han er ny strategidirektør i EssenceMediacom Max Allum Næss går inn i rollen som strategidirektør i mediebyrået fra 1.mai.
Fortum velger EssenceMediacom i Norden Fortum har valgt EssenceMediacom som partner for performance markedsføring.
Dette er vinnerne av Performance Awards 2025 Performance Awards hedrer årets beste prestasjoner – og i år satte konkurransen rekord med hele 87 innsendte bidrag.
Byråkampen 2024: Publicis slo konkurrentene i jakten på mediemilliarden Mediekontoer verdt 1,4 milliarder kroner var i spill i 2024. Dette er de store vinnerne på det norske markedet.
Schibsted samler nytt kull med byråtalenter: – Vi har åpnet panseret Etter det Schibsted omtaler som en suksess i fjor, går mediekonsernet nå i gang med andre runde av sitt talentprogram for unge talenter fra landets mediebyråer.
Dette er Voes tips til annonsører som vil bruke influensere Da interessen for merkevaren Nyt Norge stupte blant de unge måtte man ta grep. Svaret på utfordringen var influensere.
EssenceMediacom henter fra TRY og Atyp Byrået ansetter to nye media leads og en ny head of media strategy.
Mediebyråforeningen har anbudsveileder klar Mediebyråforeningen har gjennom 2024 jobbet grundig med å utvikle en anbudsveileder for å gjennomføre best mulige anbudsprosesser for innkjøp av mediebyråtjenester.
Jan Berthrand Danielsen blir ny EssenceMediacom-sjef – Har fått mer og mer lyst på jobben hver gang jeg har snakket med dem.