Hadrian Hjiort
Hadrian Hiorth.

Anorak oppretter ny stilling – henter fra Brunch

– For oss handler denne rollen om å styrke broen mellom innsikt, kreativitet og mediebruk.

Publisert Sist oppdatert

Anorak oppretter en stilling som medie- og innholdsstrateg.

Det melder byrået i en pressemelding.

For å fylle rollen har de hentet inn Hadrian Hiorth.

Hiort kommer sist fra Brunch Oslo, og har tidligere jobbet hos OMD. 

Kundeporteføljen innebærer blant annet arbeid med Sosialistisk Venstreparti, Orkla, PepsiCo, Fremtind og en rekke ideelle organisasjoner. Arbeidet har i stor grad handlet om å koble strategi og innsikt til innhold og effekt, noe han gleder seg til å fortsett med i Anorak. 

Stillingen som medie- og innholdsstrateg er opprettet for å sikre at idé, distribusjon og effekt henger tettere sammen gjennom hele kundereisen.

– For oss handler denne rollen om å styrke broen mellom innsikt, kreativitet og mediebruk for at jobbene vi gjør blir større og bedre. Samtidig ser vi et behov blant kundene som dette vil svare godt på. Hadrian har både erfaringen og forståelsen som trengs for å løfte det arbeidet ytterligere, sier Pelle Josephson, daglig leder i Anorak. 

Hiorth selv trekker frem det tverrfaglige som særlig inspirerende: 

– Det er sjelden man kommer over en stilling som passer så godt med både erfaringene mine og det jeg ønsker å jobbe videre med. Det å få være med på å forme en ny rolle, som i seg selv er et svar på en tydelig utvikling i bransjen, er både spennende og gøy, sier han. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS