Hun blir CMO i Antire
Julia Sørensen er ansatt som ny Chief Marketing Officer i Antire.
Det melder selskapet i en pressemelding.
Hun kommer fra Crayon, hvor hun de siste fem årene har vært VP of Group Marketing.
– Rollen som CMO er sentral for å definere hva vi er og formidle de verdiene vi leverer. Med Julias solide CV innen teknologibransjen er hun den rette til å gi Antire økt synlighet og større rekkevidde, sier Runar Vestrheim, CEO i Antire, i en pressemelding.
Julia Sørensen kommer fra Crayon, der hun var VP of Group Marketing.
Hun ledet blant annet Crayons globale rebranding-prosess og etablerte en felles markedsføringsstrategi for hele konsernet.
Hun har over 20 års erfaring innen B2B-markedsføring, i flere av dem i ledende markedsføringsroller i teknologiselskaper som Forcepoint, RSA og Acquia.
Hun startet som Chief Marketing Officer (CMO) i Antire den 1. oktober.
– Antires mål om å skape en teknologikjempe med fokus på mennesker, traff meg umiddelbart, sier Sørensen.
Antires nye CMO får en flying start. Etter bare en drøy uke i jobben lanseres Antires nye nettsider den 11. oktober, sammen med kampanjen «Antirely Awesome».
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no