Nå er de i gang med å samle inn svar til årets Teft-undersøkelse For 14. år på rad lanserer Teft Bransjeundersøkelsen.
Brun og blid får kritikk for å bagatellisere depresjon i annonse – skylder på kunden bak videoen Annonsen har fått sterke reaksjoner på sosiale medier, men «solkongen» Thorbjørn Frantzen mener de ikke har noe ansvar for innholdet.
Anklages for svindel: Endrer markedsføringen etter kampanje-fiasko «Nå skal vi justere på markedsføringsbiten før vi våger oss å gjøre noe sånt igjen!» skriver butikk-kjeden på TikTok.
I fjor gjemte de en million kroner i skogen – nå gir de sine ansatte støt for oppmerksomhet – Klarer vi ikke å gjøre brukerne våre fornøyde, vil vi kjenne det på kroppen.
Disse kan bli årets foredragsholder I fjor vant Mark Adams fra Vice. Nå er årets liste over nominerte klar.
Flere bedrifter omfavner TikTok-trender mens eksperter advarer TikTok-trenden sprer seg raskt – men er det på tide å gi seg mens leken er god?
Humor og Trond Fausa Aurvåg skal selge mer Melange Med litt mer humor vil Mills og ANTI gjøre flytende Melange til en enda større suksess.
Coca-Cola lanserer ny kampanje Få elsker sin taco så høyt som oss nordmenn. Dette har Coca-Cola merket seg.
Advarer mot pyramidespill-lignende markedsføring: – Skader omdømmet til hele bransjen Markedsføreren advarer mot en markedsføringsmodell som han mener kan gi useriøse aktører fritt spillerom.
Europris’ TikTok-hit skaper salgspanikk: Rives ut av hyllene Europris’ virale TikTok-video har sendt kundene ut i en kjøpefeber – nå tømmes hyllene for den populære krølltangen på rekordtid.
Morgenstern og Poweroffice med B2B-stunt De neste par dagene samles flere tusen ledere til konferansen på Lillestrøm. En perfekt anledning til å markedsføre sitt regnskapssystem til nettopp bedriftsledere, mener PowerOffice.
Vipps leker med språket i Sverige – utfordrer konkurrenten med humor Vipps inntar Sverige med en leken kampanje – og har allerede sikret seg stor synlighet på begge sider av grensen.
Reklamerer med falske opphørssalg: – Forbudt Flere nettbutikker markedsfører seg med annonser som gir inntrykk av at de skal legge ned, men butikken fortsetter salget langt utover det oppgitte tidspunktet. Nå advarer Forbrukerrådet mot ulovlig praksis.
MER Marketing utvider etter TikTok-suksess Nyansettelser og utvidet tjenestetilbud er resultatet av uventet suksess.
Mediebyråforeningen relanserer Mediebarometeret Vil nå tilby omsetningstall i mediekanalene på bransjenivå.