– Det å lage kampanjer er feil svar Norske kommuner vil tiltrekke seg innbyggere med reklamekampanjer og influensere. Det mener en ekspert er feil medisin.
Kom-rådgjevar startar Tinder for norske bygder Kombinerer jobben sin i det offentlege med å lokka folk til å busetja seg på bygda.
Gigantbyrå i trøbbel på grunn av Shell-avtale Selskapet svarer at de er stolte over hvordan de jobber.
Max Social gikk fra tap til millionoverskudd på ett år Profilbyrået snur minus til pluss. TikTok-satsing og produktlanseringer ga rekordinntekter i 2023.
Sparebank 1 går ærlig ut om KI-fadesen Sparebank 1 Østlandet innrømmer at de fremdeles ikke har lagt tabben bak seg. I flere måneder etterpå var de svært forsiktige, nesten paranoide, men nå er banken forsiktig i gang igjen med bruken av KI.
Kommunikasjonshuset styrker teamet med flere «hjemflyttere» – Jeg hadde ikke flyttet hjem uten en kjekk jobb, sier Ingrid Garvik.
NoA leverte marginal vekst i et utfordrende 2023 The North Alliance (NoA) har opplevd flere år med betydelig vekst, men i 2023 stagnerte utviklingen.
Ny kanal for mediekjøp: Beta er Norges nye Twitch-byrå Twitch startet som «guttas gaming-plattform». Nå vokser det i rekordfart og skaper millioninntekter.
Regnbuen er ikke bare en støtteerklæring, det er også en forpliktelse «Pride-måneden er over oss, og sosiale medier florerer av merkevarelogoer i regnbuedrakt. Kan merkevaren din være en god alliert og samtidig unngå regnbuevasking?», skriver Elisa Stewart Nilberg,
– Salgspersonen er død. Men det er fortsatt håp for oss markedsførere Leonid Sudakov og Najoh Tita-Reid var ikke nådig med sine kolleger i Cannes.
Slik skal REMA 1000 vinne over unge med TikTok På TikTok tar REMA 1000 sjansen på humor og sprell - kundeservicen har fått frie tøyler til å svare med glimt i øyet.
TikTok Ad Awards arrangeres for tredje år på rad Det er de som har utnyttet TikToks fellesskap på best mulig vis og flyttet grensene for kreativitet som mottar de gjeve prisene.
Jan Berthrand Danielsen blir ny EssenceMediacom-sjef – Har fått mer og mer lyst på jobben hver gang jeg har snakket med dem.
Tyveri ble reklamekupp for Gilde: Fikk tilbake stjålet pølsepakning Saken om den forsvunnede pølsepakka er endelig løst!
Markedsførere møtes til speed-dating Bransjeforeningen har arrangert sin første MFO Speed (up) Date, hvor medlemmer ikke kom for å lære av foredragsholdere på scenen, men snarere av hverandre.
Dette er Schibsteds oppskrift på en vellykket kampanje Delte vinneroppskriften på konferanse i Bergen.