Europeiske adtech-selskaper bør vise vei for en personvern-først digital markedsføringsfremtid «Fremtiden for all digital markedsføring bør være basert på prinsipper om personvern og brukerkontroll. Her må europeiske adtech-selskap på banen», skriver Jan Berthrand Danielsen
Rauma fikk millioner i gratis markedsføring av Kompani Lauritzen – nå har Voss lagt penger på bordet for å få samme effekt – Å lage reklame for reisemål i Norge har aldri vært en del av vår intensjon med programmet
SE VIDEO: Reklamerer for svensk serie med sprutorgasme midt i fjeset Slik valgte SkyShowtime å promotere den nye sesongen av serien «Lust».
Kobler etablerer seg i Danmark – har alt sikret seg kampanjer for flere millioner – Endelig har vi gleden av å kunne tilby dem 3. generasjons kontekstuell markedsføring også i Danmark.
Norges eldste byrå har utviklet egen markedsføringsteknologi: – Vi er banebrytende i Norge på dette – Det er ingen som har tilsvarende i Norge per i dag.
Eg er ansvarleg for dine assosiasjonar «Du og vinmeldaren kan fritt og uavhengig skrive kva de vil, men det kan ikkje vere synleg hos meg», skriv Camilla Aasen.
Kristin og kollegaene bruker 300 millioner kroner årlig på markedsføring Slik jobber Norsk Tipping med å markedsføre seg selv i konkurranse med internasjonale pengespillgiganter
GK sikter seg inn på helsekommunikasjon – Vi har stilt diagnose på helsekommunikasjonen i Norge og funnet at det står dårlig til med behandlingen, sier GK-partner.
Christian Eriksen krever erstatning fra spillselskap: – Kan skape uheldige koblinger Manchester United-stjernen Christian Eriksen krever over to millioner kroner fra spillselskapet Bet365 for bildebruk i oppslag i sosiale medier.
En bønn til alle som jobber med nyhetsbrev som skal ut 8. mars «8. mars er ikke en kommersiell dag. Jeg sverger på tro og ære at jeg boikotter alle butikker som bruker den internasjonale kvinnedagen til å selge stæsj.», skriver Mari Løvås.
Westerlin har skapt bollekaos uten en krone på betalt spredning: – Dette er kraften av influencer marketing Nådde salgsmålet som var satt til ti uker allerede etter seks dager.
Ex on the beach til topps i «versting-kåring» For aller første gang går Gullbarbie til et TV-program.
Medietilsynet støtter forbud mot målrettet markedsføring mot unge – Vi mener imidlertid det er uhensiktsmessig å forby målrettet markedsføring mot alle.
NorwayRob får kjeft av Skyss – skal ha misbrukt arbeidsplass i markedsføring Vil ha større avstand mellom profil og merkevare.
Hva har Bente, Paal, Kristin, Aina og Fredrik til felles? Ifølge den ferske Bransjerapporten fra Teft, er alle fem markante lederskikkelser som har markert seg positivt. Hør fra topp fem hvilke egenskaper de mener er viktigst for en leder og hva som er utfordrende med å være leder.
1200 markedsførere har svart: Dette er trendene de har mest tro på i 2023 Varsler kutt i markedsføring på Metaverse og AR.
For å si det med influensernes språk: Barna må få bygge sitt eget brand, helt i fred «At det ikke finnes en lovregulering mot selve kommersialiseringen av barna på internett, kan ikke skyldes noe annet enn at noen voksne sitter for mye på telefonen», skriver Bjørn Asgeirsson.