Apriil gir bort 300 timer gratis kommunikasjonsarbeid til én ideell organisasjon
Gjentar fjorårets stunt.
I september mobiliserer kommunikasjonsbyrået Apriil over 110 ansatte til å jobbe pro bono for én utvalgt ideell organisasjon. Tiltaket innebærer ca. 300 timer gratis idéarbeid levert av Apriils strateger, kreative, rådgivere og innholdsprodusenter. Målet er å hjelpe en ideell organisasjon til å gjøre en reell forskjell i samfunnet.
Det skriver selskapet i en pressemelding.
– Vi tror på handling, ikke bare holdninger. Derfor setter vi av betydelige interne ressurser til å utvikle ett gjennomarbeidet kommunikasjonskonsept helt gratis for en organisasjon som trenger det og som er villig til å ta det i bruk, sier Vibeke Johannesen, som er daglig leder i både Apriil PR- og reklame.
I fjor jobbet Apriil med idéarbeid for Matsentralen, der resultatet ble en julekampanjen med komiker og skuespiller Herman Flesvig.
– Når ideelle organisasjoner lykkes med kommunikasjon, lykkes vi som samfunn. Derfor setter vi vår kraft bak dette initiativet, sier seniorrådgiver i Apriil, Yousef Musavi.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no