Apriil gir bort 300 timers gratis kommunikasjonsarbeid til en ideell organisasjon.
Apriil gir bort 300 timers gratis kommunikasjonsarbeid til en ideell organisasjon.

Apriil gir bort 300 timer gratis kommunikasjonsarbeid til én ideell organisasjon

Gjentar fjorårets stunt.

Publisert Sist oppdatert

I september mobiliserer kommunikasjonsbyrået Apriil over 110 ansatte til å jobbe pro bono for én utvalgt ideell organisasjon. Tiltaket innebærer ca. 300 timer gratis idéarbeid levert av Apriils strateger, kreative, rådgivere og innholdsprodusenter. Målet er å hjelpe en ideell organisasjon til å gjøre en reell forskjell i samfunnet.

Det skriver selskapet i en pressemelding.

– Vi tror på handling, ikke bare holdninger. Derfor setter vi av betydelige interne ressurser til å utvikle ett gjennomarbeidet kommunikasjonskonsept helt gratis for en organisasjon som trenger det og som er villig til å ta det i bruk, sier Vibeke Johannesen, som er  daglig leder i både Apriil PR- og reklame.

I fjor jobbet Apriil med idéarbeid for Matsentralen, der resultatet ble en julekampanjen med komiker og skuespiller Herman Flesvig.

 – Når ideelle organisasjoner lykkes med kommunikasjon, lykkes vi som samfunn. Derfor setter vi vår kraft bak dette initiativet, sier seniorrådgiver i Apriil, Yousef Musavi.

 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS