71 av 106 styremedlemmer er menn En gjennomgang av 25 av landets største reklame- og PR-byråer viser at bransjen henger langt etter lovkravene om kjønnsbalanse. Hos flere er styrerommene fortsatt rene mannsklubber.
Derfor er drakten så viktig Hvert år deler Sparebanken Norge ut drakter til håndball- og fotballag i alderen 6-12 år, men de har aldri fortalt hvorfor drakten er så viktig
Apriil kjøper Viva Media Digital marketingselskapet Viva Media sin avdeling i Norge går over til Apriil-konsernet. Dermed utvider Apriil sin techsatsing ytterligere.
Apriil-rettssak utsatt Skulle møte sin tidligere reklamesjef i retten denne uken. Nå er saken utsatt, trolig til over nyttår.
Apriil gir bort 300 timer gratis kommunikasjonsarbeid til én ideell organisasjon Gjentar fjorårets stunt.
På tre år har Apriil Reklame tapt nesten 13 millioner kroner De dårlige tallene fortsetter i Bergens største reklamebyrå, som må innse at det også blir et fjerde år med underskudd.
Apriil PR fyller 25 år – fikk klage på at de feiret for kjedelig Da Apriil PR feiret 25-årsdagen sin nylig, fikk de kjeft for å være for måteholdne. – Husk at PR står for På Restaurant!
Intern forflyttning: Apility blir nå en del av Apriil Det Media Bergen-eide selskapet får nå ny, intern, eier.
Håper å redde liv med denne kampanjen Etter flere alvorlige hendelser langs Bybanen i Bergen har Skyss, Bybanen og Tide gått sammen om en ny holdningskampanje.
Nå skal hun gjøre Fjordkraft tydeligere: – Vi vet hvor vi skal Fjordkraft tar store grep på markedssiden. Nå vil landets største strømleverandør bli mer synlig.
Sparebanken Norge og Brann med draktstunt Sammen med Sportsklubben Brann og Bryne Fotballklubb har Sparebanken Norge gjort noe unikt med årets nye drakter.
Apriil satser på profilmarkedsføring – ansetter «influenser»-rådgiver Henter Martine Borge Gade-Jensen som rådgiver.