Ljosland gjør comeback i Apriil PR Tor Andre Ljosland (40) er tilbake som kommunikasjonsrådgiver i Apriil PR.
Apriil Reklame valgt som norsk mediebyrå for ny kampanje for ASUS og Google Nordisk byråsamarbeid står bak ASUS og Google sin første samarbeidskampanje.
Tok et halvt år å få ny sjef på plass: – Vi brukte tiden som var nødvendig På mandag ble det kjent at det var Erik Samsonsen som blir ny Apriil-sjef. Nå forklarer mannen som eier selskapet hvorfor det tok så lang tid å få en ny sjef på plass.
Slik ble den nye Apriil-sjefen overtalt - og dette vil han nå Kommer til Apriil med liten bransjekunnskap, men kaller seg selv en lagbygger.
Erik Samsonsen blir ny sjef i Apriil I vår forsvant Tina Stiegler ut dørene i Apriil etter at hun fikk mindre ansvar enn hun ville ha. Nå er etterfølgeren hennes klar.
Apriil styrker medieavdelingen – henter fra Isbjørn is Tim Pedersen går fra markedssjef i Isbjørn Is til Apriil Reklame, som medie- og digital rådgiver.
Apriil på plass i helt nye lokaler: – Vi har det mye bedre her – Vi er opptatt av å skape et fellesskap på samme måte som vi klarer å være både bergensere og nordmenn samtidig, sier han.
For to uker siden gikk byrået hennes konkurs – nå har hun sikret seg ny jobb Apriil PR Oslo henter inn Liv Maria Nesje Lien som innholdsprodusent og rådgiver. – Vi visste vi måtte kaste oss rundt for å få tak i henne.
Usikkerhet, kutt og tregt marked. Dette er status for reklamebransjen Giganten NoA har kuttet ti prosent av de ansatte i Norge.
Skryter av tiltaket til WAL, skuffet over responsen – Kan vi ikke benytte sjansen til å ta en samtalen og få til en endring?
Arrangerte gratis mediekurs for frivillige: – Jeg synes det er utrolig raust av et PR-byrå Apriil PR ser på dette som en måte å bidra til samfunnet på.
Apriil-duoen håper de inspirerer unge løver utenfor Oslo Fredag morgen blir det kjent om filmteamet fra Bergen stikker av med seieren i Young Lions Film.
Jubler for 44 prosent inntektsvekst på ett år 2022 ble et mye bedre år for bergenserene i Apriil PR. Men 2023 fikk en tøff start for dem.
Lerøy etablerer ny avdeling – Vi ser at det er stort og viktig behov for å øke kunnskapsnivået om sjømatnæringen.
På fem år er Apriil PR Oslo sitt samlede overskudd 192 000 kroner Men nå mener de å ha funnet sin plass i Oslo-markedet.