Ingeniør, penge-influenser og journaliststudent skal skape innhold for Apriil Innhold – Apriil er et selskap med ambisjoner.
Slik skal Henriette Bruusgaard feire jul i år – Jeg er glad i tradisjoner, så vil helst aldri bytte ut dette.
Rekordmange underskrifter til kampanje om menneskehandel På Black Friday, årets store kjøpedag, var det vanskelig å unngå plakater med priskutt, rabatter og tilbud overalt. Men det var ikke bare forbruksvarer som var på tilbud. Det var også kvinner og jenter – i en litt annerledes «Black Friday-kampanje».
For 18 år sidan stod ho utanfor arbeidslivet og lurte på kven som ville ha ho – no har den tidlegare byråden byrja som PR-rådgjevar Éin mann forandra livet til Beate Husa.
Annonsører gir bort TV-tid på Black Friday for å bekjempe tvunget sexsalg Tema for årets 16-dagerskampanje for FN er menneskehandel og tvunget sexsalg. Nå gir flere store norske aktører vekk sin annonsetid på Black Friday for å få oppmerksomhet om problematikken.
Ikke gjem deg bak en nestleder «Ledere må se inn i fremtiden og manøvrere virksomheten fremover med proaktive valg. Hvis du kun er reaktiv, vil det ikke ta lang tid før det går svært dårlig.», skriver Vibeke Johannesen.
Henriette Bruusgaard går til PR-bransjen Skal blant annet bruke sin erfaring til å rådgi ledere i næringslivet.
Derfor har Apriil bygd Vestlandets største kommersielle video og podkast-studio – Det er flere av kundene våre som er nysgjerrige
Vant ingenting i Bergen – Nå har de laget verdens nest beste reklamefilm Skal feire med et «ydmykt» glass rosè.