Jubler for 44 prosent inntektsvekst på ett år 2022 ble et mye bedre år for bergenserene i Apriil PR. Men 2023 fikk en tøff start for dem.
Lerøy etablerer ny avdeling – Vi ser at det er stort og viktig behov for å øke kunnskapsnivået om sjømatnæringen.
På fem år er Apriil PR Oslo sitt samlede overskudd 192 000 kroner Men nå mener de å ha funnet sin plass i Oslo-markedet.
Susanne og Apriil-gjengen tok storeslem på årets SRF Kuben Sikret seg 1/3 av alle prisene som ble delt ut.
Ove Grønnevik tar over Media Bergen-ansvaret – starter ikke leiting etter Stieglers etterfølger Men jakten på en Apriil-sjef er i full gang.
Derfor gir Tina Stiegler seg som konsernsjef: – Ikke mulig i min livssituasjon Som konsernsjef i Media Bergen, har hun ledet arbeidet med strukturelle endringer, og kommet fram til at Apriil må ha en ny leder. Det blir ikke henne, bekrefter hun.
Tina Stiegler slutter som konsernsjef i Media Bergen Det bekreftes i en pressemelding torsdag morgen.
KOM24 erfarer: Tina Stiegler gir seg i Media Bergen etter mindre enn ett år Reklamegiganten må på jakt etter ny toppsjef.
Silje Ulveseth forlet byråverda – går til Bergen Næringsråd Er den tredje rådgjevaren som forlet kontoret i Bergen på kort tid.
Ingeniør, penge-influenser og journaliststudent skal skape innhold for Apriil Innhold – Apriil er et selskap med ambisjoner.
Slik skal Henriette Bruusgaard feire jul i år – Jeg er glad i tradisjoner, så vil helst aldri bytte ut dette.
Rekordmange underskrifter til kampanje om menneskehandel På Black Friday, årets store kjøpedag, var det vanskelig å unngå plakater med priskutt, rabatter og tilbud overalt. Men det var ikke bare forbruksvarer som var på tilbud. Det var også kvinner og jenter – i en litt annerledes «Black Friday-kampanje».
For 18 år sidan stod ho utanfor arbeidslivet og lurte på kven som ville ha ho – no har den tidlegare byråden byrja som PR-rådgjevar Éin mann forandra livet til Beate Husa.
Annonsører gir bort TV-tid på Black Friday for å bekjempe tvunget sexsalg Tema for årets 16-dagerskampanje for FN er menneskehandel og tvunget sexsalg. Nå gir flere store norske aktører vekk sin annonsetid på Black Friday for å få oppmerksomhet om problematikken.