Tina Stiegler blir ny divisjonsdirektør i Innovasjon Norge Trakk seg på dagen i fjor vår etter en konflikt om hennes rolle i Media Bergen. I mai tiltrer hun ny stilling.
Apriil girer opp designsatsingen tross tøffe tider Apriil har vært nødt til å kutte ansatte i vinter. Nå vil de få fart på designsatsingen og de kutter toledermodellen på reklame.
Ups, vi laget «AI-art by accident» «Som en sidekommentar vil jeg poengtere at både kreatørene og designerne hos oss er både levende og sjelfulle», skriver Susanne Svendsen, etter at kampanjen deres ble kalt sjelløs.
Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.
Den nye Apriil-sjefen er på plass: – Skal skape landets mest spennende, kreative miljø Oppfordrer de ansatte til å oppdra han. Dette skal han bruke mest tid på det første året i sjefsstolen.
Navigering i morgendagens medielandskap: Fra ESG til AI «Bransjen vår er i ferd med å legge et tøft år bak seg. Og godt er det! Selv tenker jeg det er lov å være en forsiktig optimist når vi hilser inn det nye året», skriver Yousef Musavi.
Ti råd for vellykket pitch: Fra byråets og kundens perspektiv «Som en som har vært deltaker på begge sider av bordet, er det noen råd både kunde og byrå bør ta til seg før fasiten er satt», skriver Yousef Musavi.
Ljosland gjør comeback i Apriil PR Tor Andre Ljosland (40) er tilbake som kommunikasjonsrådgiver i Apriil PR.
Apriil Reklame valgt som norsk mediebyrå for ny kampanje for ASUS og Google Nordisk byråsamarbeid står bak ASUS og Google sin første samarbeidskampanje.
Tok et halvt år å få ny sjef på plass: – Vi brukte tiden som var nødvendig På mandag ble det kjent at det var Erik Samsonsen som blir ny Apriil-sjef. Nå forklarer mannen som eier selskapet hvorfor det tok så lang tid å få en ny sjef på plass.
Slik ble den nye Apriil-sjefen overtalt - og dette vil han nå Kommer til Apriil med liten bransjekunnskap, men kaller seg selv en lagbygger.
Erik Samsonsen blir ny sjef i Apriil I vår forsvant Tina Stiegler ut dørene i Apriil etter at hun fikk mindre ansvar enn hun ville ha. Nå er etterfølgeren hennes klar.
Apriil styrker medieavdelingen – henter fra Isbjørn is Tim Pedersen går fra markedssjef i Isbjørn Is til Apriil Reklame, som medie- og digital rådgiver.