Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
Internene Helene og Andrea fikk premiere på reklamefilmen sin foran 17 500 mennesker Avsluttet praksisperioden med stil.
Kommunikasjon, skyting og stafett «Igjen skrives det om svenske tilstander, utenforskap i idretten, sprengt banekapasitet og skyting. Kommunikasjonsutfordringen ligger å skape forståelse for at østkanten er mer enn dette», skriver Yousef Musavi.
Tina Stiegler blir ny divisjonsdirektør i Innovasjon Norge Trakk seg på dagen i fjor vår etter en konflikt om hennes rolle i Media Bergen. I mai tiltrer hun ny stilling.
Apriil girer opp designsatsingen tross tøffe tider Apriil har vært nødt til å kutte ansatte i vinter. Nå vil de få fart på designsatsingen og de kutter toledermodellen på reklame.
Ups, vi laget «AI-art by accident» «Som en sidekommentar vil jeg poengtere at både kreatørene og designerne hos oss er både levende og sjelfulle», skriver Susanne Svendsen, etter at kampanjen deres ble kalt sjelløs.
Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.
Den nye Apriil-sjefen er på plass: – Skal skape landets mest spennende, kreative miljø Oppfordrer de ansatte til å oppdra han. Dette skal han bruke mest tid på det første året i sjefsstolen.
Navigering i morgendagens medielandskap: Fra ESG til AI «Bransjen vår er i ferd med å legge et tøft år bak seg. Og godt er det! Selv tenker jeg det er lov å være en forsiktig optimist når vi hilser inn det nye året», skriver Yousef Musavi.