Barnas Hus velger Schjærven og Re:Media som nye partnere
Etter over ti år hos Carat har Barnas Hus valgt Schjærven og Re:Media som nye samarbeidspartnere innen reklame- og medietjenester.
Barnas Hus har valgt Schjærven Village, en samarbeidsmodell der Re:Media og reklamebyrået Schjærven jobber sammen i tverrfaglige team, med mediestrategi som grunnmur og kreativitet som virkemiddel.
– Etter et langt og godt samarbeid med Carat siden 2011, opplevde vi at tiden var inne for å se på nye løsninger. Basert på retailforståelse, erfaring og ikke minst Schjærven Village-modellen, falt valget på Schjærven og Re:Media, sier Camilla Bostad, markedsdirektør i Barnas Hus, i en pressemelding.
Samarbeidet har allerede trådt i kraft og i løpet av de første månedene er det blitt utviklet en ny kommunikasjonsplattform som skal bidra til å realisere Barnas Hus sine ambisjoner.
– Det har vært viktig for oss å komme raskt i gang og få etablert en felles retning. Vi har jobbet tett sammen for å definere en ny kommunikasjonsplattform som både bygger merkevare og driver effekt i kanal, sier Rebecka Killingstad, kundeansvarlig hos Schjærven og Re:Media.
– Vi er stolte og glade for at Barnas Hus har valgt Schjærven og Re:Media som sine nye byråpartnere, og vi gleder oss til å bidra til å realisere deres vekstambisjoner, sier Cathrine Jarning, byråleder i Re:Media.
Barnas Hus er en barneutstyrskjede med 27 fysiske butikker i Norge.
Re:Media og Schjærven samarbeider i dag med retailaktører som Kid, Nille, Power, Jernia, Megaflis og VB.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no