Barnas Hus velger Schjærven og Re:Media som nye partnere Etter over ti år hos Carat har Barnas Hus valgt Schjærven og Re:Media som nye samarbeidspartnere innen reklame- og medietjenester.
Schibsted samler nytt kull med byråtalenter: – Vi har åpnet panseret Etter det Schibsted omtaler som en suksess i fjor, går mediekonsernet nå i gang med andre runde av sitt talentprogram for unge talenter fra landets mediebyråer.
Schjærven: – Vi har fått noen på trynet Det siste året har vært preget av nedbemanning og permitteringer i Schærven reklamebyrå. Men nå ser de lyst på framtiden igjen.
Bare en norsk finalist i årets TikTok Ad Awards VITA og TRY Opt er med og kjemper i utvidet svensk mesterskap i TikTok Ad Awards.
Citycon går til Re:Media Nå har det børsnoterte selskapet valgt Re:Media som mediebyrå for sine kjøpesentre i Norge.
Cathrine Jarning blir ny leder for Re:Media Schjærven-konsernet øker konkurransekraften, og nå kommer nok en nyhet fra konsernsjef Ståle Schjærven.
Schjærven gjør store endringer – han blir ny reklamesjef Marius Damsleth blir reklamesjef, og erstatter dermed Stein Bostad.
Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.
Se kampanjene som konkurrerer om den beste reklamen på TikTok TikTok lanserer TikTok Ad Award for andre gang. Blant de nominerte finner vi bidrag fra TRY, Schjærven og Elg.
TikTok Ad Award: Her er de norske nominerte De beste kreative kampanjene på TikTok i Norden skal kåres, og blant de nominerte finner vi bidrag fra TRY, Schjærven og Elg.
Ramirent får hjelp av «maskinegoister» i nytt kommunikasjonskonsept Harselerer med de som tviholder på egne maskiner og verktøy i nye radiospotter.
Re:media henter Nøstvold fra Norges forskningsråd – Det blir nytt og skulle sitte på byråsiden, men som jeg kjenner Re:media så setter de samarbeid med kundene svært høyt.
Vant historiens første Byråbattle – Jeg håper i dag at vi har skapt en arena hvor vi virkelig kan bli kjent med, utfordre og lære av byråene, sier daglig leder i MFO.