Sponsor- og Eventforeningen blir partner med BEA World Festival
Norske byråer markerte seg sterkt under fjorårets prisutdeling i Roma. Nå har Sponsor- og Eventforeningen inngått samarbeid med BEA World Festival.
Sponsor- og Eventforeningen melder at de har blitt offisiell samarbeidspartner med BEA World Festival – den prestisjefylte, internasjonale eventkåringen som arrangeres i Roma 21.–22. november.
Festivalen er en del av Live Communication Week – fire dager med faglig påfyll, kreativitet og nettverksbygging for hele den internasjonale eventbransjen. I fjor ble det satt rekord med 463 innsendte bidrag fra 110 byråer i 35 land.
– BEA World er ett av de viktigste møtepunktene og nettverkseventene for den internasjonale eventbransjen, skriver foreningen.
Også norske byråer hevdet seg i konkurransen i fjor. Fieldwork ble mestvinnende nordiske byrå, med ett gull og to sølv for prosjektet Google Supermarket. Byrået vant blant annet i kategoriene Educational and Training Event og Creative Installation.
Også WAL, Ekko og 6. sans hentet hjem priser fra Roma.
Gjennom det nye samarbeidet får norske medlemmer nå flere rabatter på deltakelse. Siste frist for å sende inn case til konkurransen er 30. september.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no