SuperOffice fornyer merkevaren sin
CRM-systemet SuperOffice kunngjør fornyet merkevare og markedsposisjon.
Den nye merkevaren skal «gjenspeile selskapets forpliktelse til å hjelpe europeiske virksomheter med å vokse mer forutsigbart i en periode med moderat økonomisk ekspansjon», heter det i en pressemelding.
– I dag opererer 40 prosent av europeiske virksomheter fortsatt uten et CRM-system. I tregere markeder handler vekst om å gjøre det som betyr mest, mer effektivt, sier sier Lars Engbork, CEO i SuperOffice.
Kampanjen som kommer med den nye merkevaren har fått navnet «Pipeline Anxiety: Get it out of your system and into ours». Den er utviklet sammen med det internasjonale byrået AKQA.
Kampanjen skal vise hvordan fragmenterte arbeidsprosesser og manuelle rutiner skaper press og bremser salget. Den første filmen, «Too late, buddy», viser hvor tydelig alt blir når team jobber i ett felles CRM-system.
– Vi reposisjonerer oss med et klart formål. I et marked preget av svakere vekst og økende kostnadspress blir CRM i økende grad et strategisk virkemiddel for bærekraftig, kundeorientert vekst, sier Bettina Berntsen, CMO i SuperOffice.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no