Skulle egentlig lansere kampanjen senere i år – men kastet seg rundt og gikk live nå – Det finnes andre kriterier å vurdere.
Varemerkeeksperter om Petter Stordalens navnebytte: – Tonedøvt Strawberry Arena får gjennomgå i nabolandet.
Estrid unnskylder kontroversen Et innlegg på sosiale medier fikk Gillettes advokater til å kontakte Estrid. Nå beklager det svenske barberhøvelselskapet utbruddet.
Konkurrenten kjøpte domeneadressen – svarer med memes Gillette Venus kjøpte Estrid-domene for å omdirigere trafikk til egen nettside. Estrid reagerte humoristisk, mens Gillette Venus' stillhet har utløst kritikk og boikotttrusler.
– Hvis merkevarer fortsetter å gå denne veien, vil folk bli mer frustrerte Accenture har sett på hva som vil endre måten folk opplever og samhandler med merkevarer neste år.
Årets merkevarepodkast berører hjerter Sterke historier belønnes: Barnekreftpodkast kåret til beste merkevarepodkast.
Mills og TV 2 rekordtidlig ute med nytt samarbeid – TV 2 er Mills’ viktigste mediesamarbeidspartner, og det har stor verdi for oss å lande denne avtalen tidlig, sier Jenný Rut Sigurgeirsdóttir.
Hanne Årsnes er tilbake i Peil Etter ett år på eventyr i Europa er hun klar til å designe for nye og etablerte merkevarer.
Ny funksjon lar merkevarer vise annonser i TikTok-søk TikTok lanserer Search Ads Toggle i Norge – en ny måte som lar annonsører plassere annonsene sine på TikToks søkeresultatside.
Lyse velger ANTI – Med hjelp av ANTI skal vi utvikle en sterk og tydelig identitet og historie som får konsernet fram i lyset, sier merkevareansvarlig.
Hotellkjeden med omfattende rebranding: – Skummelt, men ekstremt gøy Dorthea Berge i Citybox sier at de vurderte å skifte navn, men at de landet på å la være.
Hurtigruten bytter navn Hurtigruten Group med ny merkevarestruktur, og deler opp i «Hurtigruten» og «HX».
Dette kan din virksomhet få igjen ved å svare kunder i sosiale medier Aktivitet i sosiale plattformer kan skape organisk vekst, mener SoMe-folkene i Elg.
NPG henter ny event-sjef fra Nor-Shipping Merkevarebyrået, NPG, henter Knut Erik Dahle som ny leder for selskapets eventavdeling.
Viaplay i krise: – Virker som de er på vei inn i en dødsspiral Strømmetjenesten Viaplay er inne i en tøff økonomisk periode. Står merkevaren deres i fare?
Ekspert om Twitters navnebytte: – Har aldri sett noe lignende På svært kort tid byttet Twitter navn til «X». Selv om flere er skeptiske til beslutningen, er målet til Elon Musk tydelig, mener eksperter.
Gir Bokklubben en siste sjanse – lanserer den største merkevarejusteringen på 20 år – Bokklubben er et abonnement på leserglede, men det har vi aldri helt tatt konsekvensen av.
Rosenborg med storsatsing på markedsføring Euforiske vibber har preget Utbrudd–kontoret etter de ble valgt som samarbeidspartner for arbeidet.