Reagerer på valget av navn til ny storbank: – Kan være uheldig Ekspertene er delte i synet på den navnet til den nye storbanken.
Derfor takker influenseren nei til lukrative samarbeid – Kjappe penger lønner seg aldri, sier Ida Gran-Jansen.
Hun er ny merkevaresjef for Coop-merkevaren Marie Pedersen har jobbet i konsernet siden 2018, og får nå mer ansvar.
Scandinavian Explorer vil satse internasjonalt Turistene kjøper klærne deres i Norge, nå vil de og møte dem på hjemmemarkedet.
Hev ut brannfakkel om merkevare: – De fleste produkter er helt like Professor Marcus Collins var dønn ærlig foran sine kolleger i Cannes.
Gratulerte konkurrenten med dagen: Fikk uventet invitasjon Henning- eller Hennig-Olsen? – Uansett hva man kaller oss, så har vi god is, svarer 100-årsjubilanten.
TRY og Morgenlevering ville nå én spesiell gruppe. Da gjorde de dette Valgte blant annet lydmediet for å øke folks kjennskap til merkevaren.
Digipost-appen får ny drakt Moderniseringen av appikonet er den siste i en rekke forbedringer i appen, og styrker samtidig identiteten som Posten Brings digitale postkasse.
Skulle egentlig lansere kampanjen senere i år – men kastet seg rundt og gikk live nå – Det finnes andre kriterier å vurdere.
Varemerkeeksperter om Petter Stordalens navnebytte: – Tonedøvt Strawberry Arena får gjennomgå i nabolandet.
Estrid unnskylder kontroversen Et innlegg på sosiale medier fikk Gillettes advokater til å kontakte Estrid. Nå beklager det svenske barberhøvelselskapet utbruddet.
Konkurrenten kjøpte domeneadressen – svarer med memes Gillette Venus kjøpte Estrid-domene for å omdirigere trafikk til egen nettside. Estrid reagerte humoristisk, mens Gillette Venus' stillhet har utløst kritikk og boikotttrusler.
– Hvis merkevarer fortsetter å gå denne veien, vil folk bli mer frustrerte Accenture har sett på hva som vil endre måten folk opplever og samhandler med merkevarer neste år.
Årets merkevarepodkast berører hjerter Sterke historier belønnes: Barnekreftpodkast kåret til beste merkevarepodkast.
Mills og TV 2 rekordtidlig ute med nytt samarbeid – TV 2 er Mills’ viktigste mediesamarbeidspartner, og det har stor verdi for oss å lande denne avtalen tidlig, sier Jenný Rut Sigurgeirsdóttir.
Hanne Årsnes er tilbake i Peil Etter ett år på eventyr i Europa er hun klar til å designe for nye og etablerte merkevarer.