POL blir Storebrands nye reklamebyrå Sammen skal Storebrand og POL styrke en merkevare som har vært en del av mange nordmenns liv gjennom mer enn 250 år.
SuperOffice fornyer merkevaren sin CRM-systemet SuperOffice kunngjør fornyet merkevare og markedsposisjon.
Bureau bak ny nasjonal satsing for Frilager Bureau har utviklet ny merkevareplattform og kommunikasjonskonsept for Frilager, som nå rigger seg for vekst utenfor Jæren.
TRY Design og Everland klar for global lansering av nytt Jordan-konsept Etter seier i internasjonal pitch nærmer TRY Design og Everland seg nå målstreken i et omfattende designprosjekt.
Zaptec lanserer «anti-elbil»-kampanje:– Vår villeste produksjon til nå Tar et oppgjør med fossilnostalgi og kulturkrig i ny kampanje som parodierer motstanden mot elektrifisering.
PwC-sjefen om logokritikk: – Ganske nerdete Lene Sundsbø fant flere små feil i den nye logoen til konsulentgiganten.
Zaptec fornyer merkevaren: – Vi skal være gjenkjennelige, også uten logo Elbilladeselskapet strammer inn identiteten og lanserer en ny merkevareplattform med én ambisjon: Å bli det naturlige valget for elbillading i Europa. Plattformen lanseres med en uvanlig vri – gjennom en musikkvideo.
Bohus får refs for språkbruken: – Skader tilliten mer enn det hjelper omdømmet Små ordvalg kan velte store merkevarer, mener Espen Skogen. Nå går han i strupen på Bohus – som legger seg flat.
Dfind blir Randstad: HR-selskapet samler merkevaren under ett navn Fra og med 1. oktober skifter Dfind navn til Randstad. Selskapet ønsker seg en tydeligere posisjon som spesialist på ledelse, rekruttering og konsulenttjenester.
– Byråer må også tåle å høre: Dette er ikke godt nok Internasjonale bransjetopper deler om hvordan de mener god kreativitet blir til. Og en hemmelighet om hvordan de sjekker at kampanjene faktisk funker.
Skal forme GAGNERs merkevarestrategi: – Markedsførere må jobbe smartere Etter å ha levert bacheloroppgave med toppkarakter om hvordan utradisjonell markedsføring kan fange Gen Zs oppmerksomhet, gikk Lena Vervik Andreassen rett ut i fast jobb som innholdsprodusent hos GAGNER.
Ny direktør for Merkevare og marked i Norsk Tipping Linda Eng Strand fra Hamar er ansatt som ny direktør for Merkevare og marked i Norsk Tipping. Hun tiltrer i stillingen 1. august.
«Kiwi-Tina» er tilbake «Alt kan grilles»-Tina er tilbake. Nå skal den svenske kokken igjen sette smak på Kiwis sommersatsing.
Guri Berndtsson Sanders forlater Nord DDB – går til toppjobb i Friidrettsforbundet Etter tre år i Nord DDB blir Guri Berndtsson Sanders ny markedssjef og leder for kommersiell avdeling i Norges Friidrettsforbund.
Duolingo møter KI-kritikk med PR-stunt i sosiale medier Språkappen Duolingo har havnet i hardt vær etter at selskapet lanserte en ny KI-strategi. Nå svarer de med å slette alle innlegg på Instagram og TikTok – og følge opp med et PR-stunt.
Slik skal de skille seg fra konkurrentene: – Det er krevende PwC rendyrker den oransje fargen sin og ruller ut en helt ny kampanje når de nå bytter logo og visuell profil.
ANTI inngår samarbeid med Quikstyle Quickstyle har valgt ANTI som strategisk og kreativ partner for å videreutvikle merkevaren sin.