Personlig erfaring hjalp pressesjefen i SAS gjennom selskapets krise-sommer Mens det stormet som verst rundt SAS hadde selskapets norske kommunikasjonssjef egne utfordringer på hjemmebane.
Bold fikk jobben med å hjelpe landets største hytteprodusent med merkevaren FH Gruppen tar grep om egen merkevare og bytter navn til Faun.
Merkevaren Rema 1000 knuser Lego i Danmark – Sliter mer i Norge Rema 1000 har klatret til topps både på bærekraftsmåling og på merkevaremåling i Danmark. Skylder på slitasje for dårligere resultat i Norge.
Brav reposisjonerer kjente merkevarer – valgte byrået som tydelig skilte seg ut – De hadde en helhetlig og tverrfaglig tilnærming til hva en merkevare faktisk kan være, og ikke minst følte vi en god kjemi og kulturell match, sier kreativ leder i Brav.
Norges sjømatråd tilpasser markedsføringen med lokale influensere over hele verden – låner kredibilitet – Influenserne hjelper oss og gjør det mulig for oss å nå ut til yngre mennesker samtidig som de skaper troverdighet og gir inspirasjon til å teste ut nye oppskrifter.
Craft kler opp Viaplay for å skape mer kjennskap til egen merkevare – Vi håper og tror at Viaplay vil treffe en yngre seergruppe enn hva vi har sett til nå.
Johannes Høsflot Klæbo sier han er lei etter Viaplay-konflikten Johannes Høsflot Klæbo møtte pressen fra verdenscupen på Lillehammer. Vil ikke kommentere om han følte seg presset til å snu i Viaplay-konflikten.
Vipps er Norges best likte merkevare Leder Mennesker og Merkevare, Even Westerveld tror en av grunnene er at Vipps er tilgjengelig overalt.
Patriksson Group henter inn nye konsulenter til sin norske avdeling Kommunikasjonsbyrået satser videre i Norge, og forsterker byrået med erfaring fra mote- og matverden.
Moelven-konsernet i ny drakt, lanserer ny merkevare – Dette gjør oss klar og kledd for framtiden, sier konsernsjef Morten Kristiansen i Moelven Industrier ASA.
Feirer ett år: Valen-Utvik spår at 2022 blir et lydår VU Kompetanse feirer ett år, og forbereder seg på social audio-bølgen.
Visa moderniserer utseendet med ny identitet Og lanserer samtidig en global kampanje for å sette søkelys på økonomisk inkludering.
Håkon leter etter lyden til merkevarene: – Lyd er det mediet som mest effektivt formidler en stemning eller en følelse – I Manus blir det veldig unaturlig å snakke om historiefortelling eller formidling uten å også snakke om lyd.
Slik bygger du en sterk merkevare: – Uforløst potensial blir utløst av en god merkevare Rådgiver i strategisk merkevarebygging i Innovation Lab, Kristine Moe Sirnes forklarer hvorfor Vipps er Norges største merkevare.