Merkevarene står i kø for å være med på Jul i Vinterland
– En helt naturlig match.
Butikkene fylles med julevarer og pynt, mens Jul i Vinterland i Oslo er i full gang. Flere merkevarer har nå etablert konsepter rundt julemarkedet.
Clarion Hotel The Hub og Jul i Vinterland lanserer et nytt konsept som skal gi hotellgjester og byens besøkende en helhetlig juleopplevelse midt i Oslo sentrum. Satsingen retter seg primært mot voksne par som ønsker å kombinere julehandel og byliv med en avslappende hotellopplevelse.
– Vi ser stor verdi i samarbeid mellom aktører som skaper opplevelser i byen. Gjennom koblingen mellom Jul i Vinterland og The Hub viser vi hvordan hotell, byliv og attraksjoner kan forsterke hverandre, sier Frank Baglo-Otterbeck, kommersiell leder i Lund Gruppen Arrangement.
Lego og Elkjøp etablerer også et eget opplegg rundt Jul i Vinterland. De åpner en LEGO-butikk midt i julemarkedet i Spikersuppa, noe som er første gang Elkjøp og LEGO etablerer en fysisk butikkopplevelse i et norsk julemarked.
– Vi har lenge ønsket å samarbeide med Elkjøp, og når muligheten kom sammen med LEGO, en merkevare som passer perfekt inn i Jul i Vinterland, var det en helt naturlig match, sier Frank Baglo-Otterbeck.
– For Elkjøp handler julen om å inspirere til glede og fellesskap, og Jul i Vinterland er det perfekte stedet for å gjøre nettopp det, sier Sefin Adam, Head of Sales & Marketing i Elkjøp Norge.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no