Ikke fornøyd trass økte byråinntekter: – Svakere enn forventet – Det er helt ok tall, men vi er ikke fornøyd.
Tidligere Nucleus-partner blir Fasett-partner og leder for stavangerbyråets Oslokontor Kyrre Edquist-Hansen skal ta med «Fasett-modellen» fra Stavanger til hovedstaden.
Bleeds studio i Oslo styrker seg med internasjonal designkompetanse Henter inn fra Kina, USA og Frankrike.
Full Jubel for nyetablert designbyrå: –Vi liker å kjenne at vi bygger noe helt eget Damene bak ønsker selv å sitte 100 prosent på eiersiden og kjenne pulsen på lønnsomheten av det de leverer.
Ung og nyutdannet? Dette er ekspertenes beste tips for å skaffe seg relevant erfaring Vær en av få og ikke en av mange når du ser etter en jobb.
Disse vil bli tidenes første informasjonssjef i Høyesterett 62 har søkt på jobben, hele elleve har bedd om unntak fra offentligheten. Den som får jobben får millionlønn.
Etter bare noen måneder i GK tok Jannicke et oppgjør med seg selv og forlot byrået Blir sjef for Apriil PR i Oslo og har klare vekstambisjoner.
– Sammenlignet med andre karrieredager vi har vært på i år, er dette helt klart den beste Høyskolen Kristiania arrangerte digitale karrieredager denne uken. Bedriftene er fornøyde, men ser utfordringene med digital jobbmesse.
Bergensbyrå sikret seg kontrakt med Jernbanedirektoratet på 10 millioner kroner – En uhyre spennende kunde å samarbeide med.
– Dette er kynisk kommunikasjonsarbeid som kunne gitt stor verdi for Høyre Eksperter KOM24 har snakket med mener Molde-gate ikke er annet en vanlig politisk kommunikasjonsarbeid. Som denne gangen slo helt feil.
– Senest i går var det en kunde som kom innom og sa at hun visste at de hadde det hun så etter hos de store kjedene, men at hun ville komme og kjøpe det her for å støtte oss Plakataksjon skapte stor trafikk til småbutikker. Men det er ikke nok, mener handelsstanden.
Mener de ble hacket da dette bildet ble lagt ut – Dette objektifiserer kvinnekroppen, sier Krfu-politiker. – Vi er blitt hacket, sier utbygger.
En nerdete ungdomstid gjorde at Espen fikk lyst til å jobbe med merkevarebygging Espen Linna mener for mange glemmer bort viktigheten av langsiktig merkevarebygging.