PR-operatørene nominert til internasjonal pris
PR-operatørene og Rusta har en finaleplass i kategorien «Brand Campaign» i Digital Communication Awards.
– Det er utrolig stas! Å bli nominert til beste Brand Campaign er en stor anerkjennelse, både for arbeidet vi har gjort sammen med Rusta over mange år, og for det kreative og strategiske samarbeidet i teamet.
Det skriver Siril Thesen, rådgiver i PR-operatørene, i en e-post til KOM24.
Kampanjen «Rusta Christmas Pop-up» kan vinne pris i Digital Communication Award. Dette var et event for journalister og influensere som byrået arrangerte for å feire Rustas tiende år i Norge og vise fram julekolleksjonen deres.
– Det er alltid givende når et prosjekt man har lagt så mye energi og omtanke i blir lagt merke til, skriver Thesen.
PR-operatørene konkurrerer med tre andre caser i kategorien.
– Vi er veldig fornøyde. Det er ikke nødvendigvis lett å skape ekte julestemning i en grå og våt Oslo-oktober, så det er ekstra gøy når man får det til! Vi ser at konseptet traff både målgruppen og mediene godt, og at det i tillegg har blitt nominert, er en fantastisk bonus, avslutter hun.
Ingen andre norske byråer er nominert. Hvem som vinner vil offentliggjøres i september.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no