Underskudd og kutt i bemanningen for Tre Bergen Regnskapstallene for 2023 er klare. De viser at det ble et knalltøft år for designselskapet i Vestlandets hovedstad.
Mediebarometeret viser nedgang i første kvartal – Den totale reklameomsetningen som går via mediebyråer er redusert med 5,4 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, sier Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen.
Satser i tøffe tider: – Vi har turt å ta risiko De fryktet ett tungt år, men i stedet har Leonberg Reklamebyrå doblet antall kunder.
Bransjen er i krise og kontorene deres brant opp – slik gikk det med Spoon i fjor – Vi klarte ikke å levere på budsjett.
Årsresultatet stupte med 40 prosent for Rud Pedersen: – 2023 var som en berg og dalbane Men selv om det ble et tøft år, fikk de ansatte bonus og det ble tatt millionutbytte.
Kraftig økning i eiendomsoppdrag for Storm Det er tøffe økonomiske tider for bygg- og eneidomsbransjen, med en kraftig økning i antall konkurser og permitteringer.
Kunne ta millionutbytte etter kjempeår Gode tider i Sannum & Bergestuen. Nå er målet å øke inntekter og resultat i 2024.
Reklamebyrå med millionutbytte Sjølv om det er tøffe tider i reklamebransjen, er det framleis byrå som tenar pengar.
VIF-sjefen måtte få på plass ny kom.-strategi for å få klubben til å dra i samme retning Slik skal Vålerenga klare å bli mer troverdige. Men den daglige lederen innrømmer det kan bli krevende å få den rette troverdigheten med sin PR-bakgrunn.
Kommunikasjonsbransjen sliter – konkursøkning i januar Ferske tall fra data- og analyseselskapet Experian viser at det har vært en kraftig økning i antallet konkurser i kommunikasjonsbransjen.
Byråenes kamp om Stavanger: Mens andre nedbemanner har de syvdoblet antall ansatte Slik har den kreative bransjen det i Stavanger akkurat nå.
Etter et tøft 2023 har rekrutteringsbyråene fått troen på framtiden igjen – Jeg håper vi kan fortsette vekststrategien som vi hadde planlagt for i 2023.
Ser rødt etter Posten sin reklame-oppfordring Posten sitt nyeste påfunn får Mímir Kristjánsson (R) til å rase.
Spår flere konkurser i bransjen: – Lett å tenke det ikke er plass til alle – Det er mer krevende å drive byrå i dag enn for ti år siden.