Pitch perfect! Perfect pitch? «Ber vi om «unormalt» mye i et finaleheat er mitt råd at vi betaler en viss sum. På generelt nivå synes jeg faktisk ikke vi skal be om så mye at spørsmålet reises i det hele tatt», skriver Jan Morten Drange.
Dette sier Mediebyråforeningen om mulige pitche-regler ANFO, Kreativt Forum og Mediebyråforeningen møtes onsdag denne uken for å diskutere problemene rundt pitching i reklamebransjen.
Skryter av tiltaket til WAL, skuffet over responsen – Kan vi ikke benytte sjansen til å ta en samtalen og få til en endring?
I denne runden har nok ting blitt sagt som ikke burde blitt sagt, noe er nok også sagt på tidspunkt når man burde latt være å si noe i det hele tatt «Debatten har gått i bransjemedia som følge av at Coop valgte WAL og ikke et tradisjonelt mediebyrå. Her kommer en presisering.», skriver Jan Morten Drange i ANFO.
Easee skal bli verdensledende – henter svensk hjelp – Ikke bare har de den beste kreative kraften til å løfte brandet vårt, men de har også tung erfaring med å følge ulike merkevarers reise ut i verden. Og det var denne kombinasjon vi falt for, sier Creative Director.
Forsvaret lyser ut anbud på kommunikasjonstjenester - dropper pitchen – Store byråpitcher er en belastning for byråansatte og ressurskrevende for byråene. Som en stor statlig aktør har vi et ansvar for å redusere belastningen for byråene og effektivisere konkurransen.