Bauer Media anmelder reklamestunt En manipulert reklameplakat med Elon Musk i en omstridt positur ble oppdaget på Sagene natt til torsdag. Nå er stuntet politianmeldt.
Elon Musk har fått nordmenn til å flykte fra X Omdømmet til Musk og manglende innholdsmoderering får folk til å flykte fra plattformen.
Det de ikkje kommuniserer betyr noko «Det du ikkje kommuniserer betyr like mykje som det du kommuniserer», skriv redaktør Yngve Garen Svardal i denne kommentaren.
Skroll, lytt og stem: Slik blir det digitale valgåret «Norske «super PACs», uavhengige «politiske influensere» og en større miks av kanaler enn det vi har sett tidligere. Her er fem trender som vil prege det politiske året i digitale kanaler», skriver Marie Nygaard Sørlien.
Ekspert mener X-flukten vil få følger for politisk kommunikasjon Flere har valgt å forlate Musk-plattformen X etter det amerikanske valget. Eksperter tror det kan endre det politiske ordskiftet i sosiale medier.
Nå sier politiet takk og farvel til X: – Gikk på tilliten I over et tiår var Twitter en effektiv kommunikasjonskanal for politiet. Med Elon Musks inntog endret alt seg. Nå logger politiet av for godt.
– Musk har erklært krig mot annonsørene Phil Cowdell hadde flere oppfordringer å komme med på Den store annonsørdagen.
Elon Musk-krangel setter en stopper for brand safety-initiativet Brand safety-initiativet GARM settes på pause.
Et år med Threads - hva nå? «Threads har akkurat feiret sin første bursdag. Appen som skulle fylle tomrommet etter Twitter har vokst til 175 millioner aktive brukere, men er fortsatt mye mindre enn X. Kanskje verden ikke trengte et nytt Twitter likevel?», skriver Ståle Lindblad.
Oda svarer på Nicolai Tangens middagsinvitasjon til Elon Musk med humoristisk annonse Nicolai Tangen inviterer Elon Musk på kul reinsdyrmiddag. Oda inviterer DN-lesere på en litt rimeligere variant.
Varemerkeeksperter om Petter Stordalens navnebytte: – Tonedøvt Strawberry Arena får gjennomgå i nabolandet.
Dette sier advokaten om Metas annonse-grep Vebjørn Søndersrød tviler på at nordmenn er villige til å betale for en mer GDPR-vennlig utgave av Facebook.
Derfor er bilreklamer så like Kreativitet er ofte svært viktig for å lage en god og treffsikker reklame. Er dette mangelvare i dagens bilreklamer?