Mette Nilstad blir partner i Kruse Larsen Mette Nilstad har i to år ledet Kruse Larsens offensive satsing på helse- og legemiddelmarkedet. Nå blir hun partner i selskapet.
Kruse Larsen sendte julepølser til stortingspolitikerene – fikk alle i retur – Vi gir pølse til alle som vil ha.
Økte priser og strømkostnader: Norske kommunikasjonsbyrå tar ikke sparegrep Mens norske mediehus har begynt å forberede seg på tøffere tider i 2023, tar norske kommunikasjonshus det hele med større ro.
Dette sier konkurrenten om at TRY etablerer seg på deres hjemmebane Svarer med å varsle videre vekst på egne vegner.
Nyutdannede Jonas Corneliussen jobber med bærekraftskommunikasjon hos Kruse Larsen Han skal bruke sine ferdigheter fra masteroppgaven om bærekraftskommunikasjon i jobben som rådgiver.
2021 var et unntaksår, men endte godt for Kruse Larsen Kruse Larsen og Pressure økte omsetningen, antall ansatte og driftsresultatene i fjor. En stor del av veksten kom gjennom satsingene på helse, bærekraft og energi.
Dette sier norske PR-byrå om åpne kundelister – Spørsmålet blir jo hva skal en åpen kundeliste egentlig løse?
Vedums tapte mulighet «Regjeringen har strammet til statens kjøp av PR-tjenester. Det gjenstår å se hvor effektivt det blir. Den symbolske effekten har nok vært som ønsket. Dessverre har Vedum & co. gitt fra seg en gyllen mulighet til virkelig å endre bransjen og innføre mer åpenhet.»
Jan-Erik Larsen: – Dette vil ikke revolusjonere bransjen Mener forslaget er som forventet, men er spent på hvordan staten vil følge dette opp.
Kruse Larsen gikk ti millioner i pluss i 2020: – Målet var å unngå permitteringer, i stedet måtte vi ansette nye folk