Tidligere byråtopp gir ut bok: – Utfordrer importerte merkevarestrategier Christian Braathen mener det er på tide å kvitte seg med utenlandske strategier. Nå gir han ut bok med eget rammeverk, skreddersydd for norske forhold.
Det de ikkje kommuniserer betyr noko «Det du ikkje kommuniserer betyr like mykje som det du kommuniserer», skriv redaktør Yngve Garen Svardal i denne kommentaren.
Det er hjerteskjærende å se hvor tøft sponsormarkedet har blitt i Norge «Samarbeid med idrettsutøvere gir en unik mulighet for bedrifter til å knytte seg til prestasjon, lidenskap, og synlighet både nasjonalt og internasjonalt», skriver Emil Heyerdahl.
Kan kommunikasjon bli et konkurransefortrinn i urolige tider? «Går du med en drøm om å etablere en bedrift? Lykke til. Ifølge statistikken har du litt mer enn én tredjedels sjanse til å overleve etter fem år», skriver Scott Allan og Bård Hammervold i TRY Råd.