TRY tause om Netflix-trykk TRY vil ikke si noe som helst om hvordan de opplever medietrykket rundt filmen om Prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett.
Åpenhet er ikke lenger et valg «Åpenhet er en forutsetning for tillit. Ønsker du å bygge og opprettholde et godt omdømme, er åpenheten ikke lenger valgfri – den er helt nødvendig», skriver Anne-Lise Mørch von der Fehr.
Märthas bryllupsstunt overrasker: – En blanding av catwalk, markedsføring og butikk – Med hele Europa som tilskuere skaper hun seg en personlig merkevare som «prinsessen ingen kan målbinde – ikke engang kongen», sier eksperten.
Ekspert mener Märtha svekker kongehusets omdømme: – Ser ut som kongen ydmykes Nylig var prinsessen nok en gang i medienes søkelys fordi hun brukte tittelen sin kommersielt. Kongehus-ekspert mener det kun finnes én løsning.
Han blir pressekontakt for Märtha og Dureks bryllup Simon Eriksen Valvik skal ta hånd om pressehenvendelser og kommunikasjon i forbindelse med brylluppet i Geiranger.