Umar Ashraf: Årets viktigste Eid-initiativ kommer nok fra landets største finanskonsern «Jeg har gjort en rask analyse av årets eid-hilsener på sosiale medier, og er mest imponert over DNB.», skriver Umar Ashraf.
Slik jobbet de med kommunikasjonen etter Oslo-skytingen i fjor Daværende Oslo Pride-leder Inger Kristin Haugsevje, fikk kommunikasjons-hjelp av Kristine Meek etter skytingen natt til 25. juni i Oslo i fjor: – Man vil alltid bli kritisert i ettertid, men har man tatt en avgjørelse - ja så har man tatt den, sier hun.
Høyesterett hyret inn PR-byrå i forgiftningssaken Høyesterett har hyret inn et kommunikasjonsbyrå for å bistå i sakene knyttet til dommer Jens Edvin Andreassen Skoghøy.
Maria Nakken blir partner i Sannum & Bergestuen – Det føles riktig å investere mer enn tid i selskapet.
Umar Ashraf har hatt et tøft 2022 og håper 2023 blir bedre med ny jobb og bokutgivelse på vei – 2022 har på mange måter vært «annus horribilis» for familien og meg.
Professor slakter Sannum & Bergestuens kommunikasjon etter at flere profiler forlater byrået: – Et PR-byrå burde vite bedre – Dette er langt ifra god reklame for Sannum & Bergestuen, sier Peggy Brønn om byråets siste Facebook-innlegg. – Et humoristisk forsøk på en metakommentar, svarer Eva Sannum.
Derfor sluttet Vilde Coward i Sannum & Bergestuen : – Fikk ikke den tilliten og myndigheten som stillingen krevde På kort tid har flere sluttet eller skal slutte i Sannum & Bergestuen.
Kornelia Minsaas forlater Furore etter kort tid Blir én av tre tilknyttede rådgiver som blir koblet på prosjekter etter avtale og behov.
Intervjumetodikken fra Bergestuens bok skal implementeres i byrået – Metodikken vil definitivt gi oss en styrke i kommunikasjonsfaget fordi informasjonen som rådene våre bygger på, rett og slett blir bedre, sier Svein Tore Bergestuen om boken han har bidratt til å skrive.
Millionoverskudd for Sannum & Bergestuen Kunne ta millionutbytte alt første driftsår. – Vi har vært heldige, sier Eva Sannum.
Frida Marie Grande skal skape furore i nytt byrå – men egentlig ville hun ikke ha jobben – Når jeg oppfordrer folk til å gå langt utenfor komfortsonen sin, så må jeg tørre å gjøre det og.
Du er problemet – ikke algoritmene «I år har jeg ett nyttårsønske, og det er at du skal ta en kritisk titt på hvordan du budsjetterer og organiserer sosiale medier-arbeidet ditt.»
Her er flere bransjestemmers nyttårsforsetter og tanker om hvor fokuset bør være i 2022 Wake up call, stå i spagaten og mer kvalitet er noen av nyttårsforsettene vi har oppsummert fra et knippe kjente bransjestemmer.