Søndre bak nattens stunt fra SOS-barnebyer Natt til mandag rullet et tomt Flytog fra Oslo S til Gardermoen. Alle de 247 setene var merket med «Jeg reiser alene» og navnet til et barn. Ingen passasjerer. Bare stillhet.
Søndre og SOS-barnebyer er klare med sin første kampanje Kampanjen bruker det velkjente «Jeg reiser alene»-skiltet til å illustrere den brutale virkeligheten for barna som faktisk reiser alene, gjennom krig, sult og uro.
SOS-barnebyer inngår samarbeid med Søndre Reklamebyrå Samarbeidet er allerede i gang, og omfatter både strategisk rådgivning og kreativ kommunikasjon.
Her er årets jury forSponsor- og Eventprisen 2025 Sponsor- og Eventprisen 2025 har offentliggjort årets jury, som består av hele 25 bransjefolk, fordelt på fem juryer. Juryen skal vurdere innsendte bidrag og kåre vinnerne under arrangementet som finner sted 3. april.
SOS-barnebyer skroter 60 år gammel ordning. Det skaper utfordringer for kom-folkene I flere tiår har norske familier hatt muligheten til å gi økonomisk støtte til et bestemt fadderbarn gjennom SOS-barnebyer. I år blir ordningen avviklet, noe som skaper utfordringer for kommunikasjonsavdelingen deres.
Godt kommunikasjonsarbeid sørger for at Sigurd får se fotball hele andre juledag Slik klarte han å flytte svigerfamiliens 2. juledag-selskap.