Konkurrentene samarbeidet om konferanse: – Veldig spesielt Torsdag ble Nordic Growth Summit arrangert for første gang.
Netlife Bergen blir til Tre – TRY øker eierandelen Sammen har de valgt å skape en ny merkevare som er egen for Bergen.
TRY Dig blir ehandels-og teknologipartner for Northern Playground – For å lykkes i å oppnå Northern Playground, så må vi også lykkes med å bidra til noe større enn den teknologiske riggen vi skal sette opp.
TRY med storsatsing på data og analyse I en tid hvor data og analyse blir stadig viktigere for å skape konkurransefortrinn, annonserer TRY ansettelsen av Ali Ahmad som ny Head of BI and Analytics.
Derfor starter de TRY Innsikt: – Viktigere enn noen gang Konsernet tar grep for å møte utfordringer i markedet.
Når 8 av 10 sliter med å måle effekt, må vi gjøre noe «Drømmen hadde vært om vi hadde en felles bransjestandard for rapportering både offline og online – slik at ingen fikk lov å «jukse» med tallene til egen favør, og det ble lettere å få med ledelsen på ny tankegang», skriver Stine Stenhaug
Tre konkurrenter går sammen – lanserer nordisk teknologikonferanse TRY Dig, Avidly og Amesto Growth har satt all rivalisering til side for å arrangere teknologikonferansen «Nordic Growth Summit» i Oslo neste år.
For ett år siden tenkte hun det ble for «futuristic» å snakke om AI. Nå er det på alles lepper Emilie Nøss Wangen fra TRY mener tre punkter er spesielt viktig innenfor datadrevet B2B-markedsføring i dag.
TRY Dig fyller to år: Har ansatt over 100 personer på to år I TRY Digs to første leveår går selskapet med et underskudd på fem millioner kroner: – Vi har kalkulert at det koster penger å bygge selskap, sier daglig leder.
Sara har tatt permisjon fra lederjobben i TRY for å reise verden rundt – Jeg er åpen for at jeg ikke vet hvem jeg er når jeg kommer tilbake.