Fra venstre Mohsin Jamal Llohn, Sara Morling og Mille Heggertveit Berger.
Fra venstre Mohsin Jamal Llohn, Sara Morling og Mille Heggertveit Berger.

To nye til Retail Factory

– To ulike profiler med felles drivkraft.

Publisert

Retail Factory styrker staben med to nye retail event managere. Mohsin Jamal Llohn og Mille Heggertveit Berger skal begge jobbe med merkevareaktivering, melder byrået i en pressemelding.

Mohsin Jamal Llohn har flere års erfaring som prosjektleder i Universal Music og Def Jam Norway. Han ledet blant annet suksessprosjektet rundt Alessandra i MGP og Eurovision, og har erfaring fra kreative samarbeid med partnere som PlayStation, Komplett, NRK og By:Larm.

Mille Heggertveit Berger er nyutdannet med en mastergrad i markedsføringsledelse med fordypning i merkevareaktivering. Hun har tidligere vært Captivator i JCP og hatt internship i Ringnes.

Retail Factory er et spesialistbyrå innen merkevareaktivering, og utvikler og gjennomfører brand activations gjennom blant annet pop-ups, retail aktivering, sampling, kreative stunt og influencer marketing.

– Vi ser etter folk som vil noe, som tør å utfordre, bidra og ta ansvar. Jamal og Mille representerer to ulike innganger til bransjen, men har det samme engasjementet for å skape effekt for kundene våre. Det er akkurat den typen energi vi trenger nå, sier Sara Morling, rådgiver og teamleder i Retail Factory.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS