POL blir BLÆSTs kreative partner
Det norske klesmerket BLÆST har valgt reklamebyrået POL som kreativ partner for sin første merkevarebyggende kampanje.
Målet er å styrke BLÆSTs posisjon i markedet og tydeliggjøre merkevaren for et bredere publikum. BLÆST ønsker å formidle både kvaliteten og identiteten som ligger i merkevaren.
– Dette blir vår første kampanje som ikke bare handler om produktene våre, men om hele historien og verdiene som driver oss, sier Martine Aakre, viseadministrerende direktør i BLÆST.
– BLÆST har en genuin merkevarehistorie, som springer ut fra Ålesunds røffe kystlinje, med stadig skiftende vær og krevende forhold. Med det nye konseptet «Weathering life» går BLÆST lengre enn å skape yttertøy som beskytter mot vær og vind. Dette tankesettet gjennomsyrer hver kolleksjon, der teknisk presisjon kombineres med skarpt formspråk og kompromissløs oppmerksomhet på detaljer, sier Thorbjørn Ruud, kreativ leder i POL.
Sammen med Benjamin Rodgers og Janne Brenda Lysø utgjør de det kreative trespannet på jobben.
Also Known As har produsert kampanjen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no