Retail Factory utvider med PR og influensermarketing
Første tilskudd i satsingen er Hedda Mellgren Hunstad, som er ansatt som PR-konsulent.
JCP-byrået Retail Factory hadde sin oppstart i 2020 og setter i år i gang med en strategisk satsing på markeds-PR og influensermarketing. Det skal være et supplement til eksisterende tjenester innenfor retail- og brand activation.
Det melder byrået i en pressemelding.
– Vi lever av å skape vekst for kundene våre, og vi ser at det nå er avgjørende å kombinere fysisk tilstedeværelse med synlighet i digitale kanaler. Med PR og influensermarketing i miksen kan vi jobbe helhetlig og skape enda mer effekt, sier daglig leder Tommy Hove Stiansen, i pressemeldingen.
Retail Factory er et spesialistbyrå innen merkevareaktivering. Selskapet utvikler, produserer og gjennomfører kampanjer som skaper oppmerksomhet, engasjement og salg – og leverer fra idé til gjennomføring med egne produksjonsressurser og et landsdekkende crew.
– Det handler om å være der folk er – fysisk og digitalt. Med denne satsingen tar vi neste steg, og bygger videre på det vi allerede er best på: å skape opplevelser som blir husket og skaper konverteringer, sier Stiansen.
Som et ledd i satsingen er Hedda Mellgren Hunstad ansatt som PR-konsulent. Hun har tidligere vært intern i JCP
– Jeg gleder meg til å være med på å bygge opp en ny tjeneste i et miljø med høy fart, klare ambisjoner og et sterkt fundament, sier Hunstad.
Retail Factory har store vekstambisjoner og planlegger å utvide PR-teamet ytterligere i tiden fremover.
– Vi ser etter rådgivere som vil være med å bygge, forme og skape resultater sammen med kundene våre. Dette er bare begynnelsen, avslutter Stiansen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no