Cassandra og Fredrikke sikrer seg fast jobb i Retail Factory – Viser at det er mulig å ta steget fra captivator til fast ansatt.
Disse kan vinne årets sponsor- og eventpriser I april deler Sponsor- og eventforeningen ut tolv priser i tillegg til «Årets Samfunnsengasjement» og «Årets Bransjepris».
JCP henter fra NRK: – Jeg har drømt om å bli JCPer siden 2008 Nina Caroline Omtvedt er JCPs nye produksjonsleder.
Norsk Stål velger JCP for markeringen av 200-feiringen: – Luksus å ha alt på samme sted – De er et komplett kommunikasjonshus, som kan hjelpe oss med alt fra innhold og film til gjennomføring av fysiske eventer.
Derfor pusset JCP opp nabobutikken – Da vi sammen satt oss ned for å se om det var noe vi kunne gjøre for nærmiljøet for å feire at vi var tilbake til hverdagen var valget enkelt.
Retail Factory henter inn ny Event Manager – Avhengige av å gjøre de rette ansettelsene for å ta nye steg, sier byrålederen.
Toro Andersen går til JCP Event etter 20 år i IT-bransjen – Å være en del av JCP passer meg perfekt, så nå skal jeg ha det gøy fremover!
UiO med det eneste norske bidraget i tidenes første TikTok Awards Kan stikke av med seieren i kategorien «Greatest Performance».
Publicis henter fra Schibsted, Mastiff og JCP: – Tre fagpersoner fra øverste hylle Fyller på med to redaktører og en prosjektleder.
JCP har kapret stjerneprodusent Ina Myrstad har jobbet med store produksjoner som Jakten på Kjærligheten, Paradise Hotel, Luksusfellen og Farmen. Etter 14 år som frilanser er hun klar for JCP.
JCP sikrer seg bransjeveteran – 15 år etter første møtet – Nå har jeg fått noen år på baken og føler jeg kan bidra med min erfaring og nye perspektiver, sier Håkon Engebu.
Nedgang i både byråomsetning og resultat for JCP Prad i 2021 Men tok utbytte for første gang siden 2014.
Vipps og IKEA inngår samarbeid Markerte det med en kampanje basert på tillitsbasert salg med en oppfordring om å vippse – og plassert det i bybildet i Oslo.
The Oslo Company fyller på med nye folk: – En klassisk headhunting – Marianne er alt man ønsker seg av en rådgiver og kollega.
TikTok-kjendis skal få ungdom til å ikke være dust på elsparkesykkel Elsparkesykler i Oslo sentrum ble tirsdag ettermiddag sett tapetsert med blå klistremerker. Kampanjen #ikkeværdust skal forsøke å endre folks dumme sparkesykkel-vaner.