Marte Ramuz Eriksen

Måtte kutte i bemanningen da de mistet storkunde

– Når en så stor kunde velger å gå videre, må vi også se på hvordan vi er organisert.

Publisert Sist oppdatert

– McDonald’s har vært en viktig kunde for Wergeland Apenes, og mye av ressursene våre har gått til å betjene dem. Når en så stor kunde velger å gå videre, må vi også se på hvordan vi er organisert. I en krevende markedssituasjon var konklusjonen dessverre at vi måtte redusere bemanningen noe for å tilpasse oss en ny hverdag, sier daglig leder i Wergeland Apenes Marte Ramuz Eriksen, til Kampanje.

Avisen skriver at byrået måtte redusere med fire stillinger da deres største kunde forsvant.

Byrået har nå elleve ansatte.

– I tråd med skiftende behov er det naturlig at man fra tid til annen gjør endringer i oppsett rundt kommunikasjon og samfunnskontakt, sier kommunikasjonssjef i McDonald’s, Kristina Johansen, til avisen.

Deres nye byrå er nå Rud Pedersen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS