OneCall tar et oppgjør med databruken: – Som å kaste penger ut av vinduet
OneCall lanserer «AkkuratPasse» – for deg som er lei av å betale for mer enn du bruker.
I sin nyeste kampanje utfordrer OneCall ideen om at større alltid er bedre.
Nå lanserer de det nye abonnementet «AkkuratPasse», skreddersydd etter nordmenns faktiske dataforbruk.
– Når man betaler for for mye data, er det som å kaste penger ut av vinduet. AkkuratPasse er laget basert på nordmenns snittforbruk av data, og er til for at folk skal slippe å betale for mer enn de må, sier Ingvild Stubhaug Sten, Head of Brand & Marketing i OneCall.
Den nye kampanjen er utviklet i samarbeid med Los & Co og produksjonsselskapet Tangrystan.
Med et glimt i øyet tar kampanjen et oppgjør med overforbruk og ideen om at «More is more, bigger is better».
– Kampanjen ønsker å bevisstgjøre folk på eget forbruk, så da ble det duket for stor dykkertank, sier kreatør-duoen Kasper Dylan Dahl og Anders Bakken Ambjørnsen i Los & Co.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no