Økning i uønskede hendelser på norske fly: Kampanjen #flymodus tar tak Tissing i midtgangen, røyking, seksuell trakassering, trusler og vold. Riktig Spor fikk et klart oppdrag fra Luftfartstilsynet – sett problemet på agendaen!
LinkedIn lanserer ny Media Planning API Denne innsikten gir markedsførere mer nøyaktighet og gjør det mulig for byråer å planlegge bedre scenarioer og oppnå målbare resultater på LinkedIn.
Går til miljøkamp med Trigger på laget Handelens Miljøfond og NFF går nå ut med en felles kampanje. Valget for samarbeidspartner falt på Trigger, etter konkurranse med flere andre byråer.
TV-aksjonen bytter ut Nord DDB med Anorak: – Konkurransen var tøff Nord DDB har de siste fire årene utviklet kampanjene sammen med NRK TV-aksjonen. Nå er det Anorak sin tur.
Blindeforbundet «ødela» reklame i beste sendetid Fordreid, flekkete og uklar. Dette er ikke ord som pleier å beskrive TV-reklame, men på lørdag var det akkurat det de var.
Skulle egentlig lansere kampanjen senere i år – men kastet seg rundt og gikk live nå – Det finnes andre kriterier å vurdere.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger.
Ice lanserer mobilabonnement med Netflix inkludert Som første og eneste aktør i Norge tilbyr Ice nå et mobilabonnement med ubegrenset data og Netflix inkludert, uten å øke prisen.
Er skuffet over at Sporveien bruker kunstig intelligens i julekampanje Sporveien har utvilsomt spart ganske mye penger på å lage årets julekampanje med kunstig intelligens, en realitet frilans illustratøren oppfatter som urettferdig.
Bartekamp for mannehelse 2023 er det tredje året den landsdekkende kampanjen Bartekampen blir arrangert av Prostatakreftforeningen.
– Vi skal sette standarden for fremtiden Det nyoppstartede byrået, Fabelaktig Film, ønsker å være en pådriver for endring i bransjen.
Se kampanjene som konkurrerer om den beste reklamen på TikTok TikTok lanserer TikTok Ad Award for andre gang. Blant de nominerte finner vi bidrag fra TRY, Schjærven og Elg.
TikTok Ad Award: Her er de norske nominerte De beste kreative kampanjene på TikTok i Norden skal kåres, og blant de nominerte finner vi bidrag fra TRY, Schjærven og Elg.
Plan klare med sin største merkevarebyggende kampanje noensinne Sammen med kampanjen lanseres også en ny måte å støtte organisasjonen på.
BankAxept er på lufta med sin største B2B-kampanje noensinne Det er ikke alle bedrifter som er klare over hvilke fordeler man har med BankAxept som betalingsløsning. Det skal en ny B2B-kampanje signert Anorak NoA og Publicis Starcom endre på.
«What a waste!» skal endre synet på avfall Vårt avfall er en skattekiste fylt med råvarer som kan gjenbrukes, men som oftest skjer ikke dette.