Akan utfordrer ledere i ny kampanje: – Ikke gå rundt grøten Akan og Y Story utfordrer ledere til å ta de vanskelige samtalene før det er for sent.
Tabubelagt og ukjent blant menn – nå kommer kampanjen «Jeg spør for en venn» Legemiddelselskapet MSD lanserer en informasjonskampanje som skal øke kunnskapen blant menn om HPV, verdens vanligste seksuelt overførbare infeksjon.
Pierre Robert velger WPP Media EssenceMediacom Blir ny leverandør av medie-, kommunikasjons- og reklametjenester.
50 år siden «en trussel mot personlig frihet» ble påbudt Volvo, Trygg Trafikk og Ring 2 markerer bilbeltepåbudets jubileum med kampanje som belyser historisk motstand.
Søndre bak nattens stunt fra SOS-barnebyer Natt til mandag rullet et tomt Flytog fra Oslo S til Gardermoen. Alle de 247 setene var merket med «Jeg reiser alene» og navnet til et barn. Ingen passasjerer. Bare stillhet.
VG: Helsedirektoratet annonserer hos PornHub Forberedt på reaksjoner for valg av kanal å annonsere i.
Cenli var ukjent for folk flest – Kone & Mann sto for lanseringen Norsk startup lanserte produkt for biofeedback-trening – reklamebyrået Kone & Mann fikk oppdraget med å forklare hvorfor folk bør bry seg.
Zaptec lanserer «anti-elbil»-kampanje:– Vår villeste produksjon til nå Tar et oppgjør med fossilnostalgi og kulturkrig i ny kampanje som parodierer motstanden mot elektrifisering.
Statsministeren åpnet kampanjen – så åpnet merkevarene chatten Kampanjen «Chat for livet» tok psykisk helse rett inn i chattene til noen av Norges mest synlige merkevarer.
SAS lanserer ny kampanje med Hollywood-stjerne – Som Skandinavias flyselskap har vi et ansvar for å representere regionen og menneskene her med stolthet.
Slik sier Vipps unnskyld for tæppe-tabben Etter at mange Vipps-brukere ikke fikk tæppe på barer, valgte Vipps å be om unnskyldning – med et frekt glimt i øyet midt på Olaf Ryes plass.
– Det mest krevende jeg har jobbet med Kampanjen «Ta vare på gutta» nådde millioner – uten pekefingre. Nå kalles den tidenes kampanje.
Produserer flere daglige middager enn McDonalds – men bransjen henger etter på kommunikasjon – Vi har latt andre drive historiefortellingen om oss. Nå handler det om å ta kontrollen tilbake.
REMA 1000 med kampanje for Verdensdagen for psykisk helse 10. oktober bruker REMA sine kommunikasjonskanaler over hele landet til å sette fokus på hvordan perfeksjonspresset kan være en belastning i hverdagen.
Matprat vant europeisk markedsføringsgull Matprat har vunnet gull under European Paid Media Awards 2025 for sin digitale reinkjøttkampanje, utviklet sammen med byrået Rocket.