Miljøagentene refser voksne holdninger Kampanjen går på sosiale medier og har overskriften «Voksne har ikke alltid rett».
I fjor fikk de bøttevis av kjeft, nå prøver Stendi seg igjen Sist søkte de etter talentløse idioter. Nå renner dassen over hos Stendi.
70.000 strømmet til IKEA i bare pysjen Med rekordhøyt besøk og en Guinness-rekord, har IKEA satt tonen for et år dedikert til bedre søvnkvalitet.
Lotteritilsynet reagerer: – Etter vårt syn burde Kampanje gjort ein betre jobb – Har ikkje vore grundige nok.
Nytt reklamestunt: Fotball-EM møter boligjakt På alle sine boligvisninger under fotball-EM viser eiendomsmegleren Nylander &Partners også live fotball fra Tyskland. Idé og kommunikasjon står ANTI for.
Storebrand advarer reisende med «skrekksenga» – Denne utstillingen er litt skremmende, men svært informativ, sier markedsdirektør i Storebrand.
Denne banken er kåret til Årets markedsfører – Det som er spesielt med denne filmen er at den er hundre prosent ekte.
Ring 2 bak ny kampanje –Alvorlig problemstilling som krever handling fra politisk hold Hørselshemmedes Landsforbund (HLF) lanserer kraftfull kampanje mot lange ventetider.
NAF feirer hundre år med flyvende uflaks NAF har vært der i hundre år, og vil være der de neste hundre. Det er løftet i jubileumskampanjen signert ANTI.
FotballtrøyeFredag: Rekordhøyt resultat Barnekreftforeningen får stadig flere medspillere i kampen mot barnekreft. Årets kampanje ga et rekordhøyt sluttresultat på 9,2 millioner kroner.
Samsung lanserer ny OL-kampanje – utfordrer janteloven Samsung inngikk i januar et samarbeid med to av Norges største OL-håp, Karsten Warholm og Grace Bullen. Nå lanserer de sin første kampanje – og sammen med en rekke OL-utøvere utfordrer de janteloven.
Narvesen markerer Pressefrihetens dag i ny kampanje Anorak NoA står bak arbeidet når Narvesen markerer Pressefrihetens dag med historiene til journalister som har blitt drept for å gjøre jobben sin.
Henger falske plakater i over 200 Coop-butikker På satirisk vis gjør kampanjen kundene oppmerksomme på at Coop ikke har lagt planer om å utfase turbokylling, til tross for at over syv av ti Coop-medlemmer vil dette.
Vinner av The Hunt sikrer bransjen over 400 assistenter – Dette er den desidert største kampanjen Norge har hatt innenfor bransjen.
Slik skal GK lokke folk til Nord-Norge – første del av kampanjen er ute Geelmuyden Kiese stakk av med jobben om å lokke folk til Nord-Norge. Nå er kampanjen live og lokal ordfører blir ringt ned.
Ellevilt markedsføringsstunt: Diplom-Is med ekte gull i frysedisken Skal få flere nordmenn til å spise gullpinne ved å putte ispinner med ekte gull i tilfeldige frysebokser landet rundt.
Sparebanken Vest deler ut over én milliard i kundeutbytte til kundene – lager film med Trigger For femte gang deler Sparebanken Vest ut kundeutbytte til sine kunder. Hvor mye kundene får i utbytte blir kommunisert i en personalisert video.