Ice lanserer mobilabonnement med Netflix inkludert Som første og eneste aktør i Norge tilbyr Ice nå et mobilabonnement med ubegrenset data og Netflix inkludert, uten å øke prisen.
Er skuffet over at Sporveien bruker kunstig intelligens i julekampanje Sporveien har utvilsomt spart ganske mye penger på å lage årets julekampanje med kunstig intelligens, en realitet frilans illustratøren oppfatter som urettferdig.
Bartekamp for mannehelse 2023 er det tredje året den landsdekkende kampanjen Bartekampen blir arrangert av Prostatakreftforeningen.
– Vi skal sette standarden for fremtiden Det nyoppstartede byrået, Fabelaktig Film, ønsker å være en pådriver for endring i bransjen.
Se kampanjene som konkurrerer om den beste reklamen på TikTok TikTok lanserer TikTok Ad Award for andre gang. Blant de nominerte finner vi bidrag fra TRY, Schjærven og Elg.
TikTok Ad Award: Her er de norske nominerte De beste kreative kampanjene på TikTok i Norden skal kåres, og blant de nominerte finner vi bidrag fra TRY, Schjærven og Elg.
Plan klare med sin største merkevarebyggende kampanje noensinne Sammen med kampanjen lanseres også en ny måte å støtte organisasjonen på.
BankAxept er på lufta med sin største B2B-kampanje noensinne Det er ikke alle bedrifter som er klare over hvilke fordeler man har med BankAxept som betalingsløsning. Det skal en ny B2B-kampanje signert Anorak NoA og Publicis Starcom endre på.
«What a waste!» skal endre synet på avfall Vårt avfall er en skattekiste fylt med råvarer som kan gjenbrukes, men som oftest skjer ikke dette.
Facebook fjerner all Rosa sløyfe-reklame Siden 1999 har aksjonen bidratt med over 415 millioner kroner til brystkreftsaken.
Anti kaster seg på TikTok-trend Hvor ofte tenker du på Romerike? Menn tenker overraskende ofte på Romerriket, om vi skal tro TikTok.
Nyt Norge utfordrer influensere til å spise mer norsk mat – En drømmekunde jeg lenge har hatt lyst til å samarbeide med, sier Emilie Voe Nereng.
Sju tips for en vellykket kampanje «Med grundig planlegging og kontinuerlig overvåking kan du maksimere sjansene for suksess i dine fremtidige markedskampanjer», skriver Geir Håvardstun.
Klar tale til annonsører: – Forstå effekten i print Staffan Hultén mener at man ikke må glemme papirbasert markedsføring.
Snakk Kommunikasjon har engasjert komikere for å oppfordre unge til å stemme Med støtte fra Valgdirektoratet lanserer Snakk Kommunikasjon ved sin avdeling Simpl, en kampanje for å inspirere første og andregangsvelgere til å delta i det kommende valget.
Serverte burgere til mannfolk som smurte seg med solkrem – Det er litt komisk at vi hele tiden må ty til nye fantasifulle måter til få menn til å smøre seg med solkrem.