Trump-sitat ble reklamegrep: – Ikke alle får «et lite lån» av pappa – Trump er jo kjent for å si mye idiotisk, så ideen om bytte ut MAGA med oppsiktsvekkende ytringer kom rimelig kjapt, sier Schibsted Media.
Tripletex har valgt Atyp som byrå Etter en byråkonkurranse før jul, var det Atyp som fikk oppgaven med å gi regnskapsprogrammet Tripletex et nytt kommunikasjonskonsept. Den nye kommunikasjonen rulles ut i mediene i disse dager.
Peppes og Pol med ny kampanje for «steike helvetes bra app!» Når Peppes nå endelig lanserer en ny app ble løsningen å legge alle kortene på bordet og å se sannheten i øynene: Appen var crap!
Rørosmeieriet lanserer ny kampanje: «Mjølk er mer enn melk» Rørosmeieriet ønsker med sin nye kampanje, utviklet av byrået Molo&Co, å inspirere flere forbrukere til å velge naturlige og lite bearbeidede matprodukter. Kampanjen bygger på meieriets økologiske profil og bærekraftige verdier.
Thon og ANTI lanserer sin første kampanje sammen Norges beste hotellfrokost gjør noe med deg. Det vil Thon Hotels fortelle i sin nye kampanje utviklet av ANTI.
Hele Norge tæpper (bortsett fra Hans-Egil) I en ny kampanje som skal fortelle om den nye mobilbetalingstjenesten «Tæppe med Vipps», stiller DNB og TRY et av livets virkelig store spørsmål: Hva betyr det egentlig «å tæppe med mobil»?
Viaplay spiller på sex og sjokk i nytt stunt: – Vi er ferdige med «woke» Paradise! Sex, sjokk og humor preger Viaplays dristige kampanje for årets Paradise Hotel. Nå håper de «jokkebua» på Jernbanetorget får folk til å strømme til skjermen.
Oslo har blitt farget rosa i Squid Game-kampanje Oslo har blitt rosa med en massiv kampanje for Squid Game, men ikke alle lar seg imponere. Filmforsker mener markedsføringen skaper et paradoks.
TRY og Flytoget suser inn til Sølvfisken-seier Flytogets reklamefilm «Tømmerrenna» har gitt TRY Sølvfisken for november. Som en del av Flytogets nye profilkampanje fremhever filmen deres posisjon som den raskeste veien til Oslo Lufthavn.
Forblir tause i kjølvannet av KI-julekampanjen Friele skulle spre varme og medmenneskelighet i julen, men julekampanjen ble møtt med kritikk for bruken av KI – nå forblir selskapet tause.
Vipps farger Norge oransje med sin største kampanje noensinne Markerer lanseringen av tæpping med reklame som skal utfordre globale giganter som Apple og Google.
POL vinner Sølvfisken for oktober med «Linje Lotte» Lottoreklamen «Linje Lotte» har sikret POL Sølvfisken for oktober, i samarbeid med Norsk Tipping. Filmen er den 57. i rekken for Lotto og markerer en ny suksess for det langvarige konseptet.
SuperOffice forvandler historisk landemerke til en lysende julekalender Julekalenderhuset lyser opp Oslo i hele desember, og forbipasserende inviteres til å ta bilder av huset og dele dem på sosiale medier for å delta i konkurransen om spennende premier.
TV 2 Play og ANTI hyller de samlende TV-øyeblikkene i ny julekampanje I årets julekampanje fra TV 2 Play hylles den brede underholdningen gjennom et humoristisk oppgjør med det motsatte.
Rekordstart for Vipps' ønskeliste-kampanje: – Vi knuste målet vårt allerede første helgen Vipps’ nye ønskeliste-funksjon fikk en pangstart med influensere som Oskar Westerlin i spissen. Nå setter de seg enda større mål før jul.
11:11 debuterer med kampanje for Morgenlevering Kort tid etter at 11:11 åpnet dørene i august, kunne det ferske byrået annonsere sin første kunde, Morgenlevering. Nå er byrået ute med sin første kampanje – som gir et innblikk i folks kameraruller.
Taushet tar liv og Bloom spiller på True Crime-sjangeren Den årlige kampanjen «Taushet tar liv» markerer i år sitt tiårsjubileum og retter oppmerksomheten mot vold i nære relasjoner. Kampanjen er et samarbeid mellom Krisesentersekretariatet og Likestillings- og diskrimineringsombudet.
Akan deler ut Brysom Birra i ny alkovett-kampanje Hva skjer når Norges toppledere får servert pils med en uvanlig bismak?