Smellvakre A-kjendiser skal selge norsk laks i tidenes største kampanjer i Thailand og Sør-Korea Setter i gang tidenes største laksekampanjer i to asiatiske land. Kjente influensere skal få asiatiske mødre til å handle mer norsk fisk.
IKEA ønsker velkommen til babyboom og hjelper deg med navn til barnet Try står bak ideen som ikke var et bestillingsverk: – Opparbeidet oss en ganske god hunch, sier Try-Rådgiver Trond Sandø.
Wergeland Apenes er solgt Aller Medias Ahead Group, med Kjetil Botten Skogly i spissen, har sikret seg PR-byrået.
NMBUs markering av navnebytte – fikk eget språk av JCP PRAD: – Så en mulighet til å gjøre noe litt rart – Visste ikke at vi skulle få en så merkelig idé servert – men vi falt for den, sier Senior Kommunikasjonsrådgiver om «NMBUsk».
Ny SoMe-kampanje fra Merkle for Flybussen De kreative uttakene må spille på lag med algoritmene, derfor er filmene laget med GoPro og filmet i selfie-modus.
Paal Fure og dentsu Norge gjør noe de aldri har gjort før Lanserer for første gang en helhetlig ansettelseskampanje for å finne nye kolleger til hele byrå-familien.
KPMG leter etter mangfold når de rekrutterer: – Vi har ikke vært gode, men det skal vi bli, sier markedssjef Henrik Lervold Noen hevder selskapet driver med «brownwashing» og ikke oppriktig ønsker et større mangfold i selskapet, men det skal Henrik Lervold og den nye rekrutterings-kampanjen motbevise.
Human-Etisk Forbund oppfordrer til kritisk tenking i ny kampanje Bruker blant annet animasjonsfilm og podkast i kampanjen «Er du sikker på det?».
NAF med kampanje for å få fikset hullene i norske veier: Har sendt spilledåse til Jonas og Trygve Toneremsen i spilledåsen representerer standarden på norske veier. Hull i veiene skaper musikk.
Svensk organisasjon laget Tourette-annonse - Norsk Tourette Forening stiller seg kritisk til å kjøre den samme annonsen her i landet Men tekstforfatter Nils Petter Nordskar mener forskjellene generelt ikke er så store mellom de nordiske landene når det kommer til mottakelser av reklame.
Går fra Kampanje til Microsoft: – Han har allerede Microsoft-tankegangen Den tidligere Kampanje-journalisten er ny kommunikasjonsrådgiver i Microsoft Norge.
Slik klarte Oslo kommune i samarbeid med Trigger og Vi er OSS å få flere unge til å vaksinere seg – Tilbakemeldingene tyder på at vi traff blink.
Linn Skåber harselerer med funksjonshemmede i ny kampanje – Vi ville ta i bruk virkemidler som gjør at folk stopper opp og ler. Enten fordi de kjenner seg igjen, eller fordi det som kommer frem er så drøyt.
OL i Tokyo: Ny kampanje skal få TV-seerne til å støtte flyktninglag Flyktninglaget er klare for OL. Discovery+ og Eurosport oppfordrer seerne til å vise sin støtte og bli deres «hjemmepublikum».
Reiser sjøveien for å promotere sommerkampanje: – Vi samler skravletips fra nord til sør for å snakke om ensomhet Venke Knutson og Ingrid Remvik Leirvik vil hjelpe folk tilbake til det sosiale samfunnet etter en ensom pandemi.
Tidligere Starcom-ansatt vender tilbake til byrået Patric Johann Ligner blir ny digital direktør i Starcom.
Maja.no tilbyr tørre truser til våte badegjester: – Fokuset på kvinnehelse har aldri vært så aktuelt som nå Den digitale legetjenesten ønsker å sette fokus på kvinnehelse gjennom tørre truser til badegjestene på Sørenga.
Bergans inviterer næringslivet til klima–kampanje Friluftslivsbedriften oppfordrer næringslivet til å ta en ledende rolle mot en mer bærekraftig fremtid.