Søndre har laget en serie korte filmer for Oslo Taxi.

Søndre og Oslo Taxi lover poeng i baksetet

Taxifix-appen til Oslo Taxi og en rekke taxisentraler over hele landet er ute med en ny kampanje.

Publisert

Kampanjen skal vise at det lønner seg å ta taxi med Taxifix, ifølge en pressemelding.

Bak kampanjen står reklamebyrået Søndre. Gjennom en serie korte filmer demonstrerer de at det er mange måter å tjene EuroBonus på i baksetet. 

– Det er mange som ikke vet at du faktisk kan tjene EuroBonus-poeng når du tar taxi. Vi ønsket å fortelle det på en måte som både underholder og får folk til å huske det. For i en Taxifix-tur kan det skje mye, men poeng får du alltid, sier Hanna Sætre, kreatør i Søndre.

Appen brukes av flere taxisentraler i Norge.

– Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig å velge taxi, og samtidig vise at det kan lønne seg. Muligheten til å tjene EuroBonus-poeng er en god grunn til å bruke Taxifix-appen, og kampanjen fra Søndre viser det på en morsom og relevant måte, sier Anders Berg, markedssjef i Oslo Taxi.

Team: 

  • Kreatør: Hanna Sætre 
  • Prosjektleder: Camilla Hovind 
  • Rådgiver: Kristoffer Reppen 
  • Ansvarlig i Oslo Taxi: Anders Berg 
  • Produksjonsselskap: Stua 
  • Regi: Peder Johansson 
  • Foto: Embrik Ellingsgaard 
  • Produsent: Jens Henrik Ravn 
  • Lys: Trym / Dobbelskygge 
  • Lyd: Eero Kujala 
  • Online/lyd: Embrik Ellingsgaard 
  • Kostyme/sminkør: Sarah Adolfsen 
  • Grade: Malin / TMLS

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS