Søndre og Oslo Taxi lover poeng i baksetet
Taxifix-appen til Oslo Taxi og en rekke taxisentraler over hele landet er ute med en ny kampanje.
Kampanjen skal vise at det lønner seg å ta taxi med Taxifix, ifølge en pressemelding.
Bak kampanjen står reklamebyrået Søndre. Gjennom en serie korte filmer demonstrerer de at det er mange måter å tjene EuroBonus på i baksetet.
– Det er mange som ikke vet at du faktisk kan tjene EuroBonus-poeng når du tar taxi. Vi ønsket å fortelle det på en måte som både underholder og får folk til å huske det. For i en Taxifix-tur kan det skje mye, men poeng får du alltid, sier Hanna Sætre, kreatør i Søndre.
Appen brukes av flere taxisentraler i Norge.
– Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig å velge taxi, og samtidig vise at det kan lønne seg. Muligheten til å tjene EuroBonus-poeng er en god grunn til å bruke Taxifix-appen, og kampanjen fra Søndre viser det på en morsom og relevant måte, sier Anders Berg, markedssjef i Oslo Taxi.
Team:
- Kreatør: Hanna Sætre
- Prosjektleder: Camilla Hovind
- Rådgiver: Kristoffer Reppen
- Ansvarlig i Oslo Taxi: Anders Berg
- Produksjonsselskap: Stua
- Regi: Peder Johansson
- Foto: Embrik Ellingsgaard
- Produsent: Jens Henrik Ravn
- Lys: Trym / Dobbelskygge
- Lyd: Eero Kujala
- Online/lyd: Embrik Ellingsgaard
- Kostyme/sminkør: Sarah Adolfsen
- Grade: Malin / TMLS
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no