Dobbel rekruttering til Atyps medieavdeling
Atyp har fått to nye kollegaer i medieavdelingen. Celin Ayara har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah Hayat har trådt inn i en internrolle som digital planner.
Reklame- og mediebyrået Atyp styrker laget med to nye rådgivere. Det melder byrået selv på sine nettsider.
Med noen år i Merkle bak seg, og erfaring fra både kreativ produksjon og teknisk kampanjearbeid, har Celin Ayara gått rett inn i rollen som SoMe-rådgiver.
Hun jobber med betalt annonsering, rapportering og optimalisering på tvers av kundene i byrået, og fungerer som en viktig bro mellom medie- og reklameavdelingen.
– Jeg synes det er skikkelig kult å være et sted der media og reklame faktisk jobber tett sammen. Det åpner for å lage innhold som funker i praksis, ikke bare på papiret, sier Ayara.
Hannah Hayat er allerede godt i gang med kampanjer og medieplaner. Hun kommer rett fra studier i digital markedsføring, og har tidligere jobbet med både sosiale medier og nettsider.
Hos Atyp bidrar hun nå som intern i medieavdelingen, med kampanjer i Meta og Google Ads.
– Jeg føler meg veldig godt tatt imot. Det er lav terskel for å spørre om hjelp, og jeg får god støtte. Det setter jeg stor pris på, sier Hayat.
Leder for medieavdelingen, André Thorsen, sier begge har «sklidd rett inn» i teamet og allerede bidrar fra dag én.
– Det lover godt, avslutter Thorsen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no