Hannah Hayat og Celin Ayara er nyeste tilskudd i medieavdelingen hos Atyp.

Dobbel rekruttering til Atyps medieavdeling

Atyp har fått to nye kollegaer i medieavdelingen. Celin Ayara har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah Hayat har trådt inn i en internrolle som digital planner. 

Publisert

Reklame- og mediebyrået Atyp styrker laget med to nye rådgivere. Det melder byrået selv på sine nettsider.

Med noen år i Merkle bak seg, og erfaring fra både kreativ produksjon og teknisk kampanjearbeid, har Celin Ayara gått rett inn i rollen som SoMe-rådgiver. 

Hun jobber med betalt annonsering, rapportering og optimalisering på tvers av kundene i byrået, og fungerer som en viktig bro mellom medie- og reklameavdelingen. 

– Jeg synes det er skikkelig kult å være et sted der media og reklame faktisk jobber tett sammen. Det åpner for å lage innhold som funker i praksis, ikke bare på papiret, sier Ayara.

Hannah Hayat er allerede godt i gang med kampanjer og medieplaner. Hun kommer rett fra studier i digital markedsføring, og har tidligere jobbet med både sosiale medier og nettsider. 

Hos Atyp bidrar hun nå som intern i medieavdelingen, med kampanjer i Meta og Google Ads. 

– Jeg føler meg veldig godt tatt imot. Det er lav terskel for å spørre om hjelp, og jeg får god støtte. Det setter jeg stor pris på, sier Hayat.

Leder for medieavdelingen, André Thorsen, sier begge har «sklidd rett inn» i teamet og allerede bidrar fra dag én.

– Det lover godt, avslutter Thorsen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS