Advarer mot pyramidespill-lignende markedsføring: – Skader omdømmet til hele bransjen Markedsføreren advarer mot en markedsføringsmodell som han mener kan gi useriøse aktører fritt spillerom.
GroupM gjør Paradigm tilgjengelig for alle kunder i Norden Paradigm vil nå gi annonsører muligheten til å ta bedre beslutninger når det kommer til investeringer i digital markedsføring og få mest mulig ut av hver reklamekrone.
Trondheimsbyrå utvider Økt oppdragsmengde for byrået, særlig innen TV- og filmproduksjon, er bakgrunnen for ansettelsene.
Bra Søk tar over Performance Awards Bransjerådet for søkemotormarkedsføring tar over Performance-konferansen og Performance Awards etter INMA. Mediebyråforeningen blir med som hovedpartner de neste tre årene.
NXT henter digital multikunstner fra reklamebyrået Ferskvann – Jeg valgte NXT fordi jeg opplever dem som fremoverlente, og som noe mer enn et tradisjonelt reklamebyrå, sier Robin Andersen.
Slik kan du bruke AI-agenter på jobben «Internett er full av buzz-ord rundt AI og det er ikke måte på hvor mange som oppfordrer deg til å hoppe på AI-toget før det er for sent. Men hvor er dette toget, og hvordan hopper jeg på? Svaret heter AI-agenter. », skriver Eirik Fjellaksel.
MFO overtar 8 minutes – Vi skal gjøre vårt ytterste for å videreføre arven på en forsvarlig og solid måte.
Heisenbug og Cure stikker av med Folkets pris på Kuben Det var lenge jevnt, men til slutt ble det en klar vinner.
Ble Årets SoMe-byrå: – Ga aldri opp HER Agency vant prisen «Årets SoMe/innholdsbyrå 2024» under HER Awards.
Derfor bør tillit trumfe ytelse i digitale strategier «Vi bør prioritere plattformer som ikke bare leverer ytelse, men som først og fremst demonstrerer en høy grad av transparens og etikk», skriver Jan Berthrand Danielsen.
Slik jobber TRY med TikTok – Vi tilbringer så mye tid på TikTok, så det er naturlig at denne sosiale plattformen også spiller en rolle i formingen av internettkulturen.
Plutselig var Kriminalomsorgen en TikTok-hit – Det er en kommunikasjonsutfordring for vår etat å fylle kunnskapsgapet.
27-åringen er utdannet grunnskolelærer. Nå er hun helt på toppen av Aps kommunikasjonsapparat Ap har valgt ny kommunikasjonssjef. Varsler større satsing på sosiale medier.
Katrine er bitt av padel-basillen: – Veldig gøy! Har det best på jobb når hun kan ta en kaffe og skrøne og le litt sammen.
Hekt har vært på Elg-jakt – sikrer ny rådgiver Susanne Vedvik Kalleberg starter som seniorrådgiver i PR- og kommunikasjonsbyrået Hekt.