Slik jobber TRY med TikTok – Vi tilbringer så mye tid på TikTok, så det er naturlig at denne sosiale plattformen også spiller en rolle i formingen av internettkulturen.
Plutselig var Kriminalomsorgen en TikTok-hit – Det er en kommunikasjonsutfordring for vår etat å fylle kunnskapsgapet.
27-åringen er utdannet grunnskolelærer. Nå er hun helt på toppen av Aps kommunikasjonsapparat Ap har valgt ny kommunikasjonssjef. Varsler større satsing på sosiale medier.
Katrine er bitt av padel-basillen: – Veldig gøy! Har det best på jobb når hun kan ta en kaffe og skrøne og le litt sammen.
Hekt har vært på Elg-jakt – sikrer ny rådgiver Susanne Vedvik Kalleberg starter som seniorrådgiver i PR- og kommunikasjonsbyrået Hekt.
Slik prøver Høyskolen Kristiania å rekruttere flere studenter Mener video kan lages enkelt og at andre har noe å lære av dem.
Nå kan Googles AI lage annonsekampanjene dine Googles AI-modell Gemini kan hjelpe bedrifter med å lage bedre annonser.
Sånn går lederjakten i INMA Etter seks år som leder av INMA, tok Camilla Grund steget videre. Dermed måtte den nye styrelederen ut på lederjakt.
– Markedsførere har ikke råd til å overse TikTok De unge entreprenørene har valgt å spesialisere seg i en plattform som mange fortsatt forbinder med dansevideoer.
Klar tale til annonsører: – Forstå effekten i print Staffan Hultén mener at man ikke må glemme papirbasert markedsføring.
Europeiske adtech-selskaper bør vise vei for en personvern-først digital markedsføringsfremtid «Fremtiden for all digital markedsføring bør være basert på prinsipper om personvern og brukerkontroll. Her må europeiske adtech-selskap på banen», skriver Jan Berthrand Danielsen
– Før fant du Vitus på den siden du gjemmer lik på Google Slik lykkes mindre bedrifter med digital markedsføring. Deler sine beste tips her.
Concept Communication styrker markedsavdelingen Henter inn digital kompetanse med Camilla Haukås Skjeseth fra DFDS.
Nettrakett endret rekrutteringsbudskapet – nå åpner de ny avdeling – Et direkte resultat av den siste kampanjen, sier byrålederen.
Maja har jobbet i Hennig-Olsen Is de siste fem årene - nå har hun fått med is-giganten som kunde til eget selskap – Det var absolutt ingen garanti da jeg sa opp stillingen min – men det er en veldig fin tillitserklæring.
Erlend Haaland har studert i snart fire år- først nå føler han seg klar for internship – Hvis dette internshipet hadde vært for ett eller to år siden, hadde jeg ikke følt meg klar i det hele tatt. Jeg hadde tvilt på hva jeg kunne bidra med, men dette har endret seg etter et halvt år på Noroff.
Forte Digital ansetter leder for ny markedsføringssatsning Henter Agnete Tøien Pedersen fra Kahoot for å lede nysatsingen Forte Optimize: – Alt det jeg har gjort til nå i karrieren kommer sammen i ett punkt i det som nå blir Forte Optimize.
Vi vil, men får det ikke helt til «25 år med sosiale medier - en vill vekst, uten grenser for hva kanalen kan brukes til. Ståle Lindblad oppsummerer det godt i sitt innlegg på KOM24 nå i romjulen. Noen som kjenner seg igjen?», skriver Hanne Lohne i dette innlegget.