Stem Agency ansetter to nye – Elise og Kristine representerer den kombinasjonen av strategisk forståelse, kreativ kraft og gjennomføringsevne som definerer Stem.
Slik skal norske motemerker lykkes internasjonalt Norsk moteeksport skal få fart på seg gjennom et nytt digitalt markedsføringsprogram.
Den Norske Opera og Ballett velger Synlighet for digital satsing Målet er å styrke den digitale markedskapasiteten, nå ut til et yngre publikum og øke billettsalget for høstens forestillinger i sesongen 25/26.
Apriil kjøper Viva Media Digital marketingselskapet Viva Media sin avdeling i Norge går over til Apriil-konsernet. Dermed utvider Apriil sin techsatsing ytterligere.
Ny seniorprofil til Columbus – Danket ut 80 søkere Line Kleppe Sørensen går inn i nyopprettet rolle som Senior Marketing Manager.
Dobbel rekruttering til Atyps medieavdeling Atyp har fått to nye kollegaer i medieavdelingen. Celin Ayara har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah Hayat har trådt inn i en internrolle som digital planner.
Han var blant Facebooks første ansatte i Norden – nå skal han hjelpe norsk KI-bedrift – Naturlig og spennende å starte et nytt kapittel med Aida.
Her er årets shortlist til Performance Awards Med hele 87 bidrag er antall innsendte jobber til årets Performance Awards høyere enn noensinne.
Tar over som ny leder i Bra Søk Etter fem år som leder for Bra Søk, trer Magnus Strømnes Bøe tilbake, og Erik Storm tar over roret.
Bergensbyrå åpner kontor i Oslo Design- og digitalbyrået Cure vokser og etablerer seg nå i hovedstaden. – Vi ønsker å komme tettere på kundene våre og styrke tilstedeværelsen i Oslo, sier Cures co-gründer Bendik Bergh.
Bygger karrieredrømmen mens de studerer: – Nå er det bare å krysse fingrene Med eget markedsføringsbyrå håper studentene bak Studio BLÅ å bygge kompetanse og sikre seg en plass i en konkurranseutsatt bransje.
På vei vekk fra Apriil Reklame & Design etter bare ett år Tim Pedersen kom til byrået i oktober 2023. Nå ser han seg om etter ny arbeidsgiver.
Starter mediebyrå med nytt nettsidekonsept Tidligere avisredaktør Sveinung W. Jensen og webdesigner Roger Henriksen starter mediebyrået Muskat.
Tredjeparts-cookies er en døende løsning du bør forlate nå «Ikke vent til det er for sent: Derfor må dagens markedsførere omfavne førstepartsdata før 2025 for å unngå å tape terreng i et cookieløst landskap.», skriver Preben Standal.
In Sight blir mediebyrå for Maxbo In Sight AS og byggevarekjeden Maxbo har inngått en langsiktig samarbeidsavtale for levering av mediebyråtjenester.