Dette byrået har halvvert antall Cannes-bidrag i år – Nåløyet i Cannes er ekstremt trangt, så vi sender kun det vi mener kan overleve juryer av de beste bransjehodene i verden, sier reklame-sjefen i ANTI.
Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Atyp har gjort Boligelektrikeren rosa: – Brukt riktig vil det gjøre merkevaren mer synlig – Alltid ekstra spennende når det er gjort modige valg som bryter med kategorispråket, sier Hågen Pettersen i Atyp.
Norge med 19 nominasjoner i årets Cresta Awards Jula varer hele året for Pol og Posten: – For en reise denne kampanjen har hatt, sier Marius Eriksen.
Her fester den norske reklamebransjen i Cannes Torsdag festet «hele» den kreative bransjen fra Norge i Cannes.
Slik fikk Atyp flere til å ta praten om å bli fosterfamilier Byrået Atyp vant fire gull for kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem».
Atyp stikker av med Byråbattle-seier: – Vi ønsker å være atypiske For andre gang inviterte MFO til Byråbattle. Og for første gang var en jury på plass.
– Følg med, og vis vilje: Elg og Atyp kommer med sine tips for å finne sommerjobb Byråleder avslører at de ofte «stalker» spennende folk på LinkedIn: – Det kan være lurt å følge de byråene eller folkene man er interessert i å jobbe med.
Forsøkte å skape et byrå som Atyp i 2014 – nå har han blitt partner – Jeg trives best i skjæringspunktet mellom strategi og kreativitet, og Atyp er derfor perfekt for meg, sier Morten Micalsen.
– Det er lettere med internkommunikasjonen når tilnærmet alle er hjemme Tilbake på hjemmekontor, slik takler MSL, WergelandApenes og Atyp det nye påbudet.
Atyp vant reklamepitsjen til Barnekreftforeningen – Vi var på utkikk etter et miljø som forstår våre behov.
Morgenstern, Atyp og Schibsted stakk av med dagens første MMM-gull Norges eldste prisutdeling er i gang.
Byråleder tror de fleste virksomheter har medarbeidere som møter veggen – Du må be om hjelp, sier Trigger-sjef Bente Kvam Kristoffersen.
Det kreative byrået Atyp har laget sommer-dashboard basert på åpne data – Vi synes det var en morsom ide å kombinere typiske sommerrelaterte ting.